حراج شماره های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول شروع شد

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول شروع شد. شماره های رند این اپراتور از طریق برگزاری حراج به متقاضیان واگذار می‌شوند.

از امروز چهارشنبه 13 تیر 1403 دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول آغاز شد. متقاضیان با مراجعه به سامانه حراج این اپراتور می‌توانند شماره‌ها را مشاهده کرده و در حراج شرکت کنند. اپراتور همراه اول شماره های رند خود را از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به شکل اینترنتی از طریق وب‌سایت rond.mci.ir واگذار می‌کند.

نحوه برگزاری حراج شماره های رند همراه اول

متقاضیانی که قصد دارند در حراج شماره های رند این اپراتور شرکت کنند، باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کرده و اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به شکل صحیح در سامانه وارد کنند. همچنین می‌بایست رقم ودیعه معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر خود را نیز به شکل آنلاین واریز کنند.

گفتنی است حراج در صورت برقرار بودن دو شرط به پایان خواهد رسید. شرط اول اینکه زمان قانونی حراج به پایان رسیده باشد که این زمان برای هر حراج متفاوت بوده و در زمان آغاز حراج اعلام می‌شود. شرط دوم هم اینکه باید 8 ساعت از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره گذشته باشد. اگر پیش از پایان مدت زمان حراج یک پیشنهاد جدید اعلام شود، مدت زمان حراج نیز برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

همچنین بخوانید:
مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند دو سامانه الکترونیک نظام سلامت توسط همراه اول راه‌اندازی شد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*