ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز

ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز به زودی در بازار

سایپا در راستای اجرای استانداردهای 85 گانه به‌دنبال ارتقا خودروهای خود، به‌زودی خودرو ساینا GX-S را با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز به بازار عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا در سه ماهه نخست سال 1403، جهشی قابل توجه در تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود تجربه کرد. در این مدت شاهد دستاوردهای چشمگیری در این شرکت بودیم که طی سالیان اخیر بی‌سابقه بوده است. یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی که در تازه‌ترین اخبار خودرو شنیده می‌شود، عرضه ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز است.

اتومبیل‌های جدید سایپا با استانداردهای 85‌ گانه

سایپا در راستای اجرای استانداردهای 85 گانه سازمان ملی استاندارد، پروژه تولید کوییک GX، کوییک RGX، اطلس و سهند با موتورهای جدید را آغاز کرد. این موتورها مصرف سوخت و آلایندگی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. در سه ماهه اول سال جاری، بیش از 23 هزار دستگاه از این خودروها تولید شده است.

سایپا با تعهد به مشتریان، تولید ساینا S دوگانه سوز را به حدود 19 هزار دستگاه رساند. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، تنها 9 هزار دستگاه از این خودرو تولید شده بود. پیش‌بینی می‌شود تا پایان تیرماه، تعهدات معوقه ساینا S دوگانه سوز نیز به طور کامل برآورده شده و پس از آن، مدل جدید این خودرو به نام ساینا GX-S با موتور ارتقاء یافته به بازار عرضه شود.

ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز

ساینا GX-S با موتور ارتقا یافته دوگانه‌سوز

سایپا در سه ماهه نخست سال جاری، با تولید حدود 32 هزار دستگاه انواع خودروهای تجاری، 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. در این مدت، بیش از 4 هزار دستگاه شاهین اتوماتیک تولید شده که در مقایسه با سال گذشته، جهش بزرگی را نشان می‌دهد.

تولید آزمایشی دو محصول جدید شاهین اتوماتیک پلاس و سهند در سه ماهه اول سال آغاز شده و امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک، شاهد تولید انبوه آنها باشیم.

این دستاوردها نشان‌دهنده تلاش و تعهد گروه سایپا برای ارتقای کیفیت محصولات، افزایش رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیازهای بازار است. سایپا با نوآوری و برنامه‌ریزی هدفمند، در مسیر تبدیل شدن به خودروسازی پیشرو در سطح ملی و بین‌المللی گام برمی‌دارد.

ویدیو مرتبط:
پیشینه خبر:
ساینا و شاهین تاکسی می‌شوند اگر در سال گذشته شاهین اتوماتیک ثبت نام کردید، حالا بروید ساینا اس تحویل بگیرید ثبت نام سایپا اطلس، شاهین، کوییک، ساینا و سهند بدون قرعه کشی آغاز شد جوابیه سایپا به مطلب گجت نیوز درباره سردرگمی عجیب ثبت نام كنندگان ساینا S تیپ DA