فروش ساینا اس تیپ دی ای

جوابیه سایپا به مطلب گجت نیوز درباره سردرگمی عجیب ثبت نام كنندگان ساینا S تیپ DA

مطلب پربازدید گجت نیوز در مورد سردرگمی ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA، روابط عمومی سایپا را وادار به پاسخگویی کرد. در ادامه با جوابیه سایپا در مورد سردرگمی خریداران ساینا اس تیپ DA همراه خواهیم بود.

سرویس اخبار خودرو رسانه گجت نیوز طبق رسالت خبری خود و گزارش‌های مردمی در تاریخ جمعه مورخ 12/4/1402 مطلبی درباره سردرگمی ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA را منتشر کرد. مطابق مطلب فوق، هیچ کدام از ثبت نام کنندگان ساینا اس مدل DA با موعد تحویل زمستان 1402، موفق به دریافت خودرو خود نشدند و حتی از روند تکمیل وجه یا جایگزینی محصول هم اطلاعی ندارند. اکنون اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا در رابطه با خبر فوق، بیانه خود را به رسانه گجت نیوز ارسال کرده است و ما هم طبق اخلاق کاری حرفه‌ای و بر اساس قانون مطبوعات و حق پاسخگویی شرکت سایپا، جوابیه این خودروساز را منتشر می‌کنیم.

جوابیه سایپا درباره روند تحویل برای ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA با موعد زمستان 1402

ثبت نام ساینا S تیپ DA

در ادامه با جوابیه گروه خودروسازی سایپا همراه می‌شویم:

با سلام و احترام؛

پیرو انتشار مطلبی با عنوان “سردرگمی عجیب برای ثبت نام كنندگان ساینا S مدل DA” که در روز جمعه 04/12/1402 در خروجی آن رسانه خبری قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

شرکت سایپا مطابق بخشنامه‌های صادره و مفاد قرارداد فی‌مابین با هریک از مشتریان به صراحت اعلام کرده است که در روش‌های فروش، در صورتی‌كه پس از امضای قرارداد مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه هزینه‌های (شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال و …) تا قبل از فاكتور خودرو و شماره‌گذاری آن بر عهده مشتری است.

شایان ذکر است برخی از محصولات شرکت سایپا به جهت رعایت الزامات استانداردهای 85 گانه سازمان ملی استاندارد، تغییراتی در تجهیزات خود داشته كه یكی از این خودروها ساینا  تیپ DA بوده كه برای تمامی مشتریان محترم این خودرو، دعوتنامه ساینا  با استاندارد 85 گانه صادر شده است و با عنایت به موارد ذكر شده هیچ ابهامی برای مشتریان محترم این خودرو وجود نخواهد داشت.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

لغو شدن ثبت نام ساینا اس مدل دی ای در سامانه فروش یکپارچه

ثبت نام ساینا S تیپ DA

مطابق تصویر بالا و با بررسی‌های انجام شده توسط سرویس خودرو گجت نیوز، متوجه شدیم ثبت نام افرادی که در گذشته اقدام به ثبت سفارش ساینا S مدل DA کرده بودند هم لغو شده است. شما مخاطبان عزیز گجت نیوز هم در صورت تجربه چنین اتفاقی، می‌توانید مستندات خود را از طریق اینستاگرام گجت نیوز به آیدی @mygadgetnews ارسال کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

مشخصات فنی ساینا اس تیپ دی ای

ساینا S مدل DA یکی از تیپ‌های جدید سدان اقتصادی سایپا است که با امکانات کمتر و قیمتی پایین‌تر به بازار عرضه شده است. این خودرو از همان موتور 1.5 لیتری M15 با 86 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور ساینا S بهره می‌برد و نیروی آن توسط گیربکس دستی 5 سرعته به محور جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و تیرپیچشی در عقب، هندلینگ و سواری قابل قبولی را برای ساینا S تیپ DA فراهم می‌کنند.

حذف برخی امکانات رفاهی مانند ترمز BAS، نمایشگر 7 اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، صندلی‌های چرمی و سیستم رصد باد تایرها، قیمت ساینا S مدل DA را به طور قابل توجهی کاهش داده و آن را به گزینه‌ای مقرون به صرفه برای خریداران تبدیل کرده است. این خودرو برای کسانی که به دنبال یک سدان اقتصادی و ساده هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود.