بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA سایپا

سردرگمی عجیب برای ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA

در حالی که سایپا وعده تحویل ساینا S تیپ DA در زمستان را داده بود، هنوز فراخوانی برای پیگیری بقیه مراحل به ثبت نام کنندگان ارسال نکرده است.

سایپا دی ماه گذشته ساینا S تیپ DA را با موعد تحویل زمستان 1402 در دسترس متقاضیان قرار داد، اما آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کماکان فرایند تحویل این خودرو به ثبت نام کنندگان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA، کماکان بلاتکلیف

بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان ساینا S تیپ DA سایپا

بنا به گزارش‌های واصله، سایپا هنوز هیچ فراخوانی جهت تکمیل وجه به ثبت نام کنندگان برای ساینا اس تیپ دی ای ارسال نکرده. این در حالی است که متقاضیان تقاضای خود برای خرید این خودرو داخلی را در طرح فروش اخیر آن با موعد تحویل زمستان 1402 ثبت کرده بودند.

همین موضوع، افرادی را که به دنبال خرید این سدان سایپا بودند بلاتکلیف گذاشته است. عده‌ای حتی پیش‌بینی می‌کنند که این خودروساز داخلی قصد افزایش قیمت ساینا S تیپ DA را دارد و به همین دلیل هنوز مراحل تحویل این خودرو را پیگیری نکرده است.

ساینا S DA یکی از تیپ‌های جدید این سدان اقتصادی سایپا بر شمرده می‌شود. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر M15 قرار دارد که می‌تواند 86 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس دستی 5 سرعته هم نیرو محرکه این موتور را به محور جلو هدایت می‌کند. به ترتیب در ناحیه‌های جلو و عقب آن هم سیستم‌های مک فرسون و یکپارچه تیرپیچشی به کار رفته است.

ساینا S تیپ DA از آنجا که امکانات کمتری نسبت به ساینا S دارد، با قیمت پایین‌تری هم عرضه می‌شود و در واقع نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از این خودرو است. از جمله امکاناتی که از این نسخه حذف شده می‌توان به ترمز BAS، نمایشگر مرکزی 7 اینچی مولتی مدیا، دوربین عقب، صندلی‌های چرمی و سیستم رصد باد تایرها اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
ارزان ترین خودروهای صفر و کارکرده در بازار ایران (بهمن ۱۴۰۲) ساینا وانت در راه است! تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس رسما توسط سایپا تایید شد