فروش خودرو وارداتی جذاب کوشا خودرو در سامانه یکپارچه

فروش سه خودرو وارداتی جذاب کوشا خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

فروش دو سدان و یک کراس اوور وارداتی کیا از کوشا خودرو در سامانه یکپارچه کلید خورد. در ادامه شاهد قیمت و مشخصات این ماشین های وارداتی باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخلی، سه محصول وارداتی از کوشا خودرو اخیراً در سامانه یکپارچه به فروش گذاشته شدند. متقضیانی که پیش‌تر در اسفند سال قبل در این سامانه ثبت نام کرده بودند، حالا می‌توانند کیا K5 یا اپتیما نسل جدید، کیا سلتوس 1.4 لیتری و کیا سراتو جی تی لاین 2 لیتری را به‌عنوان اولویت خود انتخاب کنند. در ادامه قیمت و سایر جزئیات این خودروهای وارداتی جدید را مشاهده کنید.

قیمت و مشخصات سه خودرو وارداتی جدید کوشا خودرو در سامانه یکپارچه

قیمت علی‌الحساب کیا K5 و کیا سلتوس 1.4 لیتری در مبادی ورودی به ترتیب 1 میلیارد و 700 میلیون تومان و 1 میلیارد و 688 میلیون تومان اعلام شده است. کیا سراتو جی تی لاین 2 لیتری هم با قیمت قطعی 2 میلیارد و 122 میلیون و 600 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. قیمت نهایی این خودروهای وارداتی با احتساب همه هزینه‌های اضافی از جمله مالیات بر ارزش افزوده، کرایه حمل، بیمه شخص ثالث و… در آینده مشخص خواهد شد.

سه خودرو وارداتی جدید کوشا خودرو از کیا در سامانه یکپارچه

کیا K5 که در واقع نسل جدید سدان پرطرفدار اپتیما است، از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور که توانایی تولید قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتن متر را دارد، به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته نیرو را به محور جلو می‌فرستد.

جی تی لاین 2 لیتری، تیپ دیگری از سراتو کوشا خودرو به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیرو محرکه این موتور را یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.

کیا سلتوس 1.4 لیتری هم زیر کاپوت خود یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ دارد که می‌تواند 140 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مسئولیت انتقال نیرو محرکه این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته تر قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:
دو شاسی بلند جدید سوزوکی به زودی در ایران سه محصول جدید تویوتا توسط معین خودرو به ایران آمد خودروهای BMW که جانبازان می‌توانند به کشور وارد کنند این خودروهای مرسدس بنز مجوز واردات گرفتند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*