پیام ویدیویی پیام‌رسان واتساپ

قابلیت پیام ویدیویی به پیام‌رسان واتساپ اضافه شد

متا قابلیت جدیدی پیام ویدیویی (Video Notes) را به پیام‌رسان واتساپ اضافه کرد. ویدیو نوت می‌تواند ویدیوهای کوتاه را به این پلتفرم بیاورد.

واتساپ، غول پیام‌رسان‌های دنیا با رونمایی از قابلیت جدیدی به نام پیام ویدیویی (Video Notes)، قدم به دنیای ویدیوهای کوتاه گذاشت. این ویژگی جذاب به کاربران امکان می‌دهد تا ویدیوهایی کوتاه حداکثر 60 ثانیه‌ای را به صورت مستقیم در چت‌های خود ارسال کنند.

با ویدیو نوت‌ها، می‌توانید چت‌های خود را به تجربه‌ای شخصی‌تر تبدیل کنید. تصور کنید که برای تولد دوستانتان ویدیویی کوتاه ارسال می‌کنید، لحظات بامزه‌ای از بازیگوشی حیوان خانگی‌تان را به اشتراک می‌گذارید یا گوشه‌ای از روزتان را به دیگران نشان می‌دهید. و همه این‌ها بدون نیاز به خارج شدن از رابط کاربری ساده و دوست‌داشتنی واتس‌اپ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش نصب واتساپ روی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ و شیائومی

آموزش استفاده از پیام ویدیویی در واتساپ

استفاده از ویدیو نوت‌ها بسیار ساده است. فقط کافیست مانند زمان گرفتن عکس، انگشت خود را روی آیکون دوربین در پنجره چت نگه دارید. برای داشتن قابلیت‌های بیشتر، می‌توانید بین دوربین جلو و عقب نیز سوییچ کنید. این قابلیت در حال حاضر در نسخه آزمایشی (بتا) سیستم عامل اندروید در دسترس است، اما انتظار می‌رود طی چند ماه آینده برای تمامی کاربران اندروید و آیفون عرضه شود.

اما چرا ویدیو نوت‌ها تا این حد مورد استقبال قرار گرفته‌اند؟ این ویژگی جدید پل ارتباطی بین پیام‌های متنی و تماس‌های ویدیویی سنتی را ایجاد می‌کند. پیام‌های ویدیویی با افزودن گرما و صمیمیت به مکالمات، امکان برقراری ارتباطی عمیق‌تر را فراهم می‌کنند. چه با دوستانتان صحبت کنید و چه پیامی سریع برای همکارانتان ارسال کنید، ویدیو نوت‌ها راهی ایده‌آل برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات به روشی جذاب‌تر هستند.

پیام ویدیویی پیام‌رسان واتساپ

با تمرکز بر کوتاهی و اختصار، ویدیو نوت‌ها با سبک زندگی پرشتاب ما نیز همخوانی دارند. می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان زیاد توسط مخاطب، به‌روزرسانی‌ها یا پیام‌هایی را به اشتراک بگذارید. این ویژگی، ویدیو نوت‌ها را به ابزاری عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند ارتباطی مؤثرتر داشته باشند، اما همیشه زمان کافی برای تماس ویدیویی کامل ندارند.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

ویدیو نوت‌ها، به‌زودی در دسترس همه

معرفی قابلیت پیام ویدیویی نشان‌دهنده تعهد مستمر متا به ارتقای تجربه کاربری در واتساپ است. این قابلیت نوآورانه قول می‌دهد تا ارتباطات را در تمام جنبه‌های زندگی ما غنی‌تر کند. ویدیو نوت‌ها، از چت‌های دوستانه با رفقا تا گفتگوهای عمیق‌تر، راه را برای آینده‌ای هموار می‌کنند که در آن پیام‌رسانی فراتر از کلمات صرف خواهد بود. این قابلیت، امکان برقراری ارتباطات عمیق‌تر و تبادل زنده‌تر ایده‌ها را فراهم می‌کند.

درباره واتساپ بخوانید:
اگر صاحب یکی از این گوشی های سامسونگ هستید، با واتساپ خداحافظی کنید واتساپ به زودی بر روی این ۳۵ گوشی از کار می افتد حمله شدید ایلان ماسک به واتساپ؛ دزدی می‌کنی!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*