ابرخودرو ناران - Naran

ابرخودرو ناران معرفی شد؛ خط و نشان بریتانیایی‌ها برای هایپرکارهای مطرح جهان

خودروساز نوپای بریتانیایی ناران از ابرخودرو قدرتمند خود رونمایی کرد. هایپرکار Naran با قدرت 1000 اسب بخار به جنگ لامبورگینی و بوگاتی می‌رود.

امروزه ابرخودروهایی که بیشتر از 1000 اسب بخار قدرت تولید کنند، کم نیستند. کمی قبل بود که بوگاتی توربیون با پیشرانه 16 سیلندر 1800 اسب بخاری سر و صدا به پا کرد. لامبورگینی روئلتو، استون مارتین والکری، مرسدس بنز AMG وان و کونیگزگ یسکو ابسولوت برخی دیگر از نمونه‌هایی‌اند که پیش‌تر به بازار معرفی شده‌اند. حالا آخرین اخبار خودرو نشان می‌دهند که «ناران اتوموتیو» (Naran Automotive)، خودروساز نوپای بریتانیایی هم با اولین هایپرکار خود وارد این عرصه شده است.

معرفی ابرخودرو انگلیسی ناران

نمای جلو ابرخودرو ناران - Naran

هایپرکار ناران اولین خودرو ساخته شده توسط شرکت ناران است و با تولید محدود و قیمت بالای خود، محصولی ویژه به حساب می‌آید. اطلاعات تازه منتشر شده حکایت از این دارند که این ابرخودرو در 39 دستگاه با قیمت حداقل 1.7 میلیون پوند ساخته خواهد شد. مثل همیشه با سفارشی‌سازی بیشتر توسط خریدار، این قیمت حتی بیشتر از این هم می‌شود.

نمای کناری ابرخودرو ناران - Naran

در تصاویر ارائه شده از ابرخودرو ناران چراغ‌های باریک جلو، بال و دیفیوزر بزرگ در عقب، چراغ‌های به هم پیوسته عقب و خطوط آیرودینامیکی فراوان به چشم می‌خورند. طراحی این خودرو را «امیره» (Ameerh) و «جوین وانگ» (Jowyn Wong) از شرکت طراحی WYN Design بر عهده داشته‌اند. این دو طراح در گذشته روی سوپرکارهای دی توماسو P72 و اپولو اینتنسا ایموزیونه کار کرده بودند.

نمای عقب ابرخودرو ناران - Naran

در مقطع کنونی جزئیات زیادی درباره هایپرکار Naran در دسترس نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی شرکت سازنده بود. با وجود این، اعلام شده است که این خودرو برای تامین قوای محرکه خود از یک پیشرانه 5 لیتری V8 توئین توربو با خروجی 1000 اسب بخار بهره می‌برد. همچنین این‌که این خودرو گنجایش چهار سرنشین را دارد.

همه المان‌های ابرخودرو ناران قابل شخصی‌سازی هستند و به گفته این شرکت، در اولین سفارش‌ها استفاده از سنگ مرمر، گرانیت و روکش طلا تقاضا شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
رئیس جمهور اوکراین برای همسر خود بوگاتی خرید لندرور دیفندر اوکتا معرفی شد؛ لذت آفرود با شتاب زیر ۴ ثانیه خودرو ایکس پنگ مونا M03؛ رقیب چینی تسلا مدل Y با طراحی فراری و هوش مصنوعی کیا تاسمان؛ پیکاپ کره‌ای برای رقابت با هایلوکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*