سامسونگ در InfoComm 2024

رونمایی از جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات سامسونگ در رویداد InfoComm 2024

جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات سامسونگ از جمله نوآوری‌های SmartThings Pro و نسل بعدی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در رویداد InfoComm 2024 رونمایی شدند.

بر اساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان رویداد InfoComm 2024 از چند محصول و نوآوری جدید خود از جمله نسخه تکامل‌یافته پلتفرم SmartThings با قابلیت‌های ویژه برای کسب‌وکارها با نام SmartThings Pro، نمایشگر رنگی جوهر الکترونیک E-Paper بسیار کم‌مصرف و همچنین تلویزیون‌های تجاری سری BED به‌عنوان تلویزیون های UHD چند منظوره برای کسب‌وکارهای مختلف رونمایی کرد.

حضور پررنگ سامسونگ در رویداد InfoComm 2024

رویداد InfoComm بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت صوت و تصویر در آمریکای شمالی است و شرکت سامسونگ الکترونیکس نیز جدیدترین محصولات، راهکارها و نوآوری‌های خود را به رویداد امسال آورده است. این محصولات و راهکارهای نوآورانه در سراسر رویداد اینفوکام 2024 نمایش داده شدند و سامسونگ طی جلسات توجیهی و آموزشی خود، مزایای گسترده این محصولات و راهکارها را تشریح کرد.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای تجاری شرکت سامسونگ الکترونیکس در خصوص شرکت در این رویداد اظهار کرد بسیار خرسندیم که در InfoComm امسال به‌عنوان بهترین برند نمایشگرهای دیجیتال به‌مدت پانزده سال پیاپی، مجموعه‌ای از راهکارها، خدمات و محصولات جدید خود را معرفی کرده‌ایم.

هوشمندی نوین در محیط‌های تجاری با SmartThings Pro

سامسونگ با SmartThings Pro توانسته فناوری خانه‌های هوشمند کاملا متصل خود را به محیط‌های تجاری گسترش دهد. این پلتفرم ارتقا یافته منجر به پایداری، خودکارسازی فرایندهای کاری و بهبود تجربه کلی کسب‌وکارها می‌شود. سامسونگ به‌منظور حمایت بیشتر از مشتریان تجاری (B2B)، رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی قابل شخصی‌سازی (API) را جهت یکپارچه‌سازی راحت‌تر ارائه داده است. پلتفرم SmartThings Pro از حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI Energy Mode) بهره می‌برد که طبق روشنایی محیط و با تجزیه و تحلیل محتوا و تشخیص حرکات، مصرف انرژی را کمتر می‌کند. سامسونگ این الگوریتم مخصوص صرفه‌جویی در انرژی را برای همه محصولات خود که به اکوسیستم SmartThings Pro متصل هستند، در دسترس قرار می‌دهد.

سامسونگ در InfoComm 2024

همچنین کاربران با پلتفرم SmartThings Pro می‌توانند وضعیت اتصال دستگاه‌های مختلف اینترنت اشیا را از طریق یک داشبورد کاربرپسند، مورد بررسی قرار دهند. هوش مصنوعی به تحلیل دستگاه‌های متصل در این داشبورد کمک خواهد کرد و به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود به‌شکل موثرتری از دستگاه‌های خود استفاده کنند و از شیوه‌های مختلف صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره ببرند.

پلتفرم SmartThings Pro علاوه بر کاربردهای خانگی که ارائه می‌کند، باعث ارتقای عملکرد کلی دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیا (IoT) در محیط‌های سازمانی نیز خواهد شد. از جمله این محیط‌ها می‌توان به سیستم‌های اسمارت ساینیج، نمایشگرهای خدماتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوازم دیجیتال و سایر موارد اشاره کرد. همچنین این پلتفرم بین محصولات مختلف اینترنت اشیا، ارتباط برقرار کرده و این امکان را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد تا عوامل محیطی مختلف مثل دما، رطوبت و نور را با کارآمدی بیشتر، تحت مدیریت خود دربیاورند. امکان ادغام حسگرهایی مانند دوربین به‌منظور ارتقای قابلیت‌های نظارتی و کنترلی، از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم به‌حساب می‌آید.

سامسونگ در InfoComm 2024

کاربران با تمام این قابلیت‌ها می‌توانند پیکربندی و تنظیمات روزانه دستگاه‌های خود را به‌طور خودکار انجام دهند و عملکردی کارآمدتر، پایداتر به‌همراه کاهش هزینه‌های کلی کسب‌وکار خود را تجربه کنند. چان وو پارک، معاون اجرایی شرکت سامسونگ در این خصوص می‌گوید:

ما با کمک پلتفرم SmartThings Pro، بیش از پیش به تقویت راهکارهای اینترنت اشیای سامسونگ برای بازار B2B می‌پردازیم. با راهکارهای سفارشی ما، عملکرد نمایشگرها در ساختمان‌های مسکونی، فضاهای اقامتی، اماکن عمومی مثل مدارس و فضاهای تجاری مثل فروشگاه‌ها، هتل‌ها و دفاتر، بهبود پیدا می‌کنند. SmartThings Pro علاوه بر بهبود عملکرد این بخش‌ها، به کاهش قابل توجه هزینه‌ها نیز کمک خواهد کرد.

نمایشگر E-Paper بسیار کاربردی EMDX برای کسب‌وکارها

نمایشگر رنگی جوهر الکترونیک (E-Paper) سامسونگ به‌عنوان یک جایگزین مناسب و سازگار با محیط زیست برای روش‌های تبلیغاتی سنتی محسوب می‌شود که قابلیت نمایش با وضوح بالا را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. در زمان نمایش تصاویر ثابت، مصرف انرژی این نمایشگر، کمتر از 0.005 وات است و هنگام تغییر تصاویر نیز در مقایسه با نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سنتی، مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. مدیران کسب‌وکارها می‌توانند برنامه‌هایی را برای خاموش و روشن شدن خودکار این نمایشگر تنظیم کنند یا آن را از راه دور کنترل کنند و به این ترتیب شاهد صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشند.

سامسونگ در InfoComm 2024

وضوح تصویر این نمایشگر 32 اینچی برابر با 2560 در 1440 پیکسل یا QHD بوده و طیف رنگی 760 هزار رنگ (شش رنگ برای هر پیکسل: قرمز، زرد، سبز، آبی، سفید و مشکی) را به نمایش درمی‌آورد. وزن تنها 2.9 کیلوگرم و ضخامت 17.9 میلی‌متر از دیگر مشخصه‌های این نمایشگر محسوب می‌شوند. شما می‌توانید این صفحه نمایش را بدون نیاز به پایه‌های اضافی، به‌آسانی روی دیوار، میز یا حتی سقف، نصب کنید. کسب‌وکارها و تبلیغ‌کنندگان به‌لطف این انعطاف‌پذیری قادر خواهند بود نمایشگر رنگی E-Paper سامسونگ را در امکان گوناگون نصب کنند و در کنار جذب موثر مخاطب، هزینه‌های عملیاتی خود را نیز کاهش بدهند.

برای نمایشگر رنگی E-Paper سامسونگ، یک اپلیکیشن موبایل اختصاصی عرضه شده که در آن می‌توانید به‌آسانی، محتوای مد نظر خود را ایجاد کنید یا آن را تغییر دهید. پشتیبانی از راهکار VXT سامسونگ نیز باعث می‌شود بتوانید به نظارت لحظه‌ای و مدیریت یکپارچه از راه دور به‌صورت همزمان برای چندین نمایشگر دسترسی داشته باشید. با VXT CMS Canvas، مجموعه‌ای از قالب‌های بهینه‌سازی شده برای نمایشگرهای E-Paper پیش روی شما قرار می‌گیرد و تولید محتوا در بخش‌های مختلف، بسیار آسان‌تر از همیشه می‌شود.

دو درگاه یو اس بی تایپ C برای شارژ و انتقال اطلاعات در این محصول جدید قرار گرفته و قابلیت‌های اتصال وای فای و بلوتوث نیز وجود دارند. هشت گیگابایت حافظه داخلی، یک قاب قابل تعویض برای تغییر رنگ بدنه و قابلیت اتصال به دیوار با استاندارد پایه VESA به‌منظور اتصال انعطاف‌پذیر از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر هستند که گزینه‌های شخصی‌سازی متنوع و روش‌های گوناگون نصب را به کاربران ارائه می‌کنند.

سامسونگ در InfoComm 2024

فناوری نوآورانه E Ink Spectra 6 به‌عنوان یک راهکار پیشرفته در نمایشگرهای رنگی، با هدف تبلیغات درون فروشگاهی،‌ استفاده در تابلوهای اعلانات داخلی و جایگزینی با پوسترهای کاغذی، طراحی شده که به‌دلیل بهره بردن از طیف رنگی گسترده‌تر و الگوریتم پیشرفته نمایش رنگ، منجر به بهبود عملکرد بازاریابی و تبلیغات خواهد شد.

دکتر فی گان، رئیس هیات‌مدیره شرکت E Ink Holding در این خصوص از همکاری با سامسونگ و معرفی راهکار نوآورانه E Ink Spectra 6 با ابعاد 32 اینچ برای بازار ساینیج، ابراز خوشحالی کرد و افزود این همکاری باعث برجسته‌تر شدن تعهد ما در استفاده از راهکارهای پیشرو برای نمایشگرها در آینده‌ای درخشان‌تر می‌شود. وی اظهار کرد ما با ادغام فناوری پیشرفته جوهر الکترونیکی (E Ink) برای نمایشگرهای رنگی و تخصص سامسونگ در زمینه ساینیج، آماده ارائه نوعی از نمایشگرهای کم‌مصرف رنگی هستیم تا ارتباطات دیجیتال را متحول و استراتژی‌های پایداری را تقویت کنیم.

تحته وایت برد تعاملی WAD با قابلیت‌های هوش مصنوعی

سامسونگ برای اولین بار در نمایشگاه ISE اقدام به رونمایی از تخته وایت برد تعاملی سری WAD کرد و امسال در رویداد InfoComm 2024 نیز این محصول را با قابلیت‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی مولد، معرفی کرده است. از جمله قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در این تخته هوشمند می‌توان به رونویسی خودکار از درس‌های گفتاری و ایجاد خلاصه‌های دقیق کلاسی با هدف برجسته کردن نکات کلیدی و موضوع‌های اصلی اشاره کرد. همچنین با این تخته وایت برد هوشمند و تعاملی، می‌توان به تجزیه و تحلیل رونویسی صدای مدرس، مطالب نوشته شده روی نمایشگر و مطالب آموزشی ارائه شده در کلاس پرداخت و آزمون‌هایی را برای دانش‌آموزان تهیه کرد. در این تخته‌ها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به‌منظور ارتقای دقت محتوا و محدود کردن محتوای نامناسب بهره برده می‌شود.

سامسونگ در InfoComm 2024

با همکاری با شرکت فناوری آموزشی Merlyn Mind، قابلیت تشخیص صدای بهینه‌سازی شده برای محیط‌های آموزشی در این تخته هوشمند ارائه شده است. با این قابلیت، کنترل نمایشگر تعاملی سامسونگ، ساده‌تر شده و کارکردهای آن با برنامه درسی خاص هر مدرسه، سازگارتر می‌شود. دکتر ساتیا نیتا، مدیرعامل شرکت Merlyn Mind ضمن ابراز خوشنودی از همکاری با شرکت سامسونگ به‌عنوان رهبر جهانی فناوری و نوآوری آموزشی، بیان کرد سامسونگ در به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته در کلاس‌های درس،‌ سابقه‌ای طولانی دارد و این مسیر را بیش از یک دهه پیش با معرفی و عرضه کروم بوک (Chromebook) آغاز کرد. وی افزود ما با همکاری یکدیگر و در مسیر ایجاد محیط‌های یادگیری جذاب‌تر و موثرتر، به ادغام هوش مصنوهی هدفمند آموزشی خود با راهکارهای سامسونگ، ادامه می‌دهیم.

گفتنی است این قابلیت‌های جدید در اواخر سال جاری میلادی برای هر سه مدل با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و تجربه کاربری راحت‌تر و محیط یادگیری زمینه‌ای بالاتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کیفیت تصویر استثنایی و قابلیت‌های انعطاف‌پذیر در تلویزیون های تجاری سری BED

سامسونگ در رویداد InfoComm 2024 اقدام به رونمایی از سری تلویزیون های تجاری BED کرد. این سری جدید، کیفیت تصویر UHD را ارائه می‌کند و عملکرد قابل توجهی در انعطاف‌پذیری دارد. سامسونگ سری جدید تلویزیون های تجاری BED را در ابعاد مختلف 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75 و 85 اینچ روانه بازار می‌کند که با این تنوع ابعاد، تلویزیون های جدید سامسونگ برای هر فضایی مناسب بوده و انتخابی بهینه برای ارتقای سبک و علمکرد محیط‌های گوناگون محسوب می‌شود. بخش‌های مختلف مانند صنعت رستوران‌داری، آموزش، دفاتر اداری کوچک یا خانگی و سایر کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند برای رفع نیازهای خود از این راهکار نوین استفاده کنند.

سامسونگ در InfoComm 2024

سامسونگ جدیدترین تلویزیون های تجاری سری BED را در سه ماهه سوم سال 2024 میلادی در بازار جهانی عرضه می‌کند. همچنین کسب‌وکارها می‌توانند اپلیکیشن مخصوص این تلویزیون‌ها را روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس استفاده کنند و با آن به مدیریت از راه دور، زمان‌بندی و نمایش محتواهای سفارشی مورد نظر خود بپردازند. این دستگاه‌ها از قابلیت‌های جدید و جذاب SmartThings Pro و Samsung VXT نیز پشتیبانی می‌کنند و در کنار کیفیت نمایش 4K و مدیریت روان و آسان دستگاه، نیازهای متنوع کسب‌وکارها را برطرف کرده و وضوح تصویر زنده را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

سامسونگ در InfoComm 2024

در پایان لازم به ذکر است که شهر لاس وگاس آمریکا در روزهای 12 تا 14 ژوئن امسال میزبان رویداد InfoComm 2024 بود و سامسونگ در این نمایشگاه، دوباره جایگاه خود به‌عنوان یک برنمد پیشرو و رهبر این صنعت را به همگان نشان داد. سامسونگ الکترونیکس همواره به تعهد خود در ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب‌وکارها از طریق نمایشگرها و راهکارهای نوآورانه، پایبند خواهد بود.

همچنین بخوانید:
اکوسیستم SmartThings سامسونگ چه تاثیری در کاهش مصرف انرژی دارد؟ نمایشگرهای The Frame سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی Art Basel 2024 خوش درخشیدند نمایشگر جدید سامسونگ به قابلیت‌هایی مجهز است که هیچ موبایلی آن‌ها را ندارد
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*