بنچمارک ردمی K70 اولترا

آتش بازی ردمی K70 اولترا در بنچمارک گیک بنچ

گوشی جدید شیائومی ردمی K70 اولترا توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ از خود نشان دهد. سایر مشخصات لو رفته از Redmi K70 Ultra نیز به یک گوشی قدرتمند و جذاب اشاره دارند.

گوشی‌های شیائومی ردمی K70 و K70 پرو در بازار حضور دارند و حالا همه منتظر معرفی رسمی قوی‌ترین عضو این خانواده هستند. هرچند انتشار نتایج بنچمارک شیائومی ردمی K70 اولترا نشان می‌دهد که زمان زیادی تا ورود این گوشی به بازار باقی نمانده است.

انتشار نتایج بنچمارک شیائومی ردمی K70 اولترا از قدرت فوق‌العاده این گوشی خبر می‌دهد

نگاهی به نتایج بنچمارک گیک‌بنچ می‌تواند ما را با برخی از مشخصات گوشی جدید ردمی آشنا کند. کی 70 اولترا از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس بهره می‌برد و با ۱۶ گیگ رم همراه خواهد شد. هرچند این احتمال وجود دارد که شیائومی مدل‌های دیگری را نیز با رم بیشتر عرضه کند.

بنچمارک ردمی K70 اولترا

گوشی ردمی K70 اولترا توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۲۲۱۸ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۷۴۵۷ را به‌دست آورد. این امتیازها حتی از گلکسی S24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز بیشتر هستند که یعنی گوشی جدید شیائومی برای گیمینگ ایده‌آل خواهد بود. در بخش نرم‌افزاری نیز شاهد حضور اندروید 14 در کنار رابط کاربری هایپر او اس خواهیم بود.

ردمی پیشتر اعلام کرده بود که کی 70 اولترا با تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار همراه خواهد شد. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که ردمی K70 اولترا حداکثر تا چند هفته دیگر معرفی شود؛ بنابراین انتظار لو رفتن جزئیات بیشتری را از این گوشی داریم.

سال گذشته شیائومی مدل K60 اولترا را فقط در بازار چین عرضه کرد؛ اما در عوض مدل Xiaomi 13T Pro را بر پایه این گوشی توسعه داد و به بازارهای جهانی فرستاد. طبیعتا انتظار داریم ردمی K70 اولترا نیز در آينده نزدیک با نام شیائومی 14T پرو در خارج از چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید:
گران ترین گوشی شیائومی با یک بدنه سرامیکی زیبا در راه است تمام مشخصات فنی سری گوشی های شیائومی ردمی K80 لو رفت نکات مهمی که باید پیش از خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس بدانید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*