مرسدس میباخ S680 سفارشی

مرسدس میباخ S680 سفارشی، یک کشتی تفریحی لوکس است

نسخه سفارشی مرسدس میباخ S680 به‌نمایش گذاشته شد؛ یک شاهکار دیگر از این خودروساز آلمانی با جزئیات دیدنی که فقط یک نسخه از آن تولید شده است.

در دنیای ماشین‌های لوکس، ساخته‌های میباخ جذابیت متفاوتی دارند و نمایان‌گر اوج هنر آلمانی‌ها در طراحی و ساخت خودرو هستند. بخش سفارشی‌سازی میباخ اخیراً از یک نسخه تک از مرسدس میباخ S680 رونمایی کرد. به رسم همیشه، بعید است که میباخ یک ساخته دیدنی و ویژه را معرفی کند و رسانه‌های حوزه اخبار خودرو به گرمی از آن استقبال نکنند.

معرفی نسخه سفارشی مرسدس میباخ S680 

مرسدس میباخ S680 سفارشی معرفی شده، تحت تاثیر از یک قایق یات مسابقه‌ای متعلق به سال 1939 طراحی شده است. بخشی از این تاثیرپذیری را در رنگ بدنه این سدان لوکس می‌توان دید؛ جایی که از ترکیب دو رنگ آبی (Nautical Blue) و قرمز (Patagonia Red) با خطوطی به رنگ سفید (Opalite White) استفاده شده است.

نمای جلو مرسدس میباخ S680 سفارشی

کابین این خودرو میباخ حتی ویژه‌تر از نمای بیرونی آن به نظر می‌رسد. قسمت‌های مختلف فضای داخلی از جمله پنل‌های درب‌ها، صندلی‌ها و هدلاینر از تریم چرم ناپای اختصاصی میباخ با یک رنگ سفید خاص برخوردار شده‌اند. چرم ناپای سفید با دوخت لوزی‌شکل برای صندلی‌ها هم به کار رفته است. همچنین تریم چوبی در بخش‌هایی نظیر داشبورد به چشم می‌خورد. همه این‌ها شکل و شمایل کابین این خودرو لوکس آلمانی را شبیه به یات‌ها کرده‌اند.

مرسدس میباخ S680 سفارشی از یک موتور 6 لیتری V12 توئین توربو بهره می‌برد که توانایی تولید 621 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را دارد. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته هم نیرو محرکه حاصل از این پیشرانه را به هر چهار چرخ‌ هدایت می‌کند. با اتکا به این پیشرانه، راننده می‌تواند ظرف 3.7 تا 4.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. این در حالی است که این خودرو بیش از 2 تن وزن دارد.

قیمت نسخه ویژه مرسدس میباخ اس 680 مشخص نیست، ولی لازم به ذکر است که این سدان لوکس با قیمت پایه تقریباً 234 هزار دلاری عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
بی ام و X4، شاسی بلند پرطرفدار آلمانی به پایان راه خود رسید ابرخودرو ناران معرفی شد؛ خط و نشان بریتانیایی‌ها برای هایپرکارهای مطرح جهان این لامبورگینی خاندان سلطنتی عرب، گران ترین خودرو فروخته شده در تاریخ اینترنت است نسل جدید رولز رویس کالینان، قصر متحرک انگلیسی معرفی شد رئیس جمهور اوکراین برای همسر خود بوگاتی خرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*