اولین تریلر رسمی فیلم گلادیاتور ۲

اولین تریلر گلادیاتور 2 منتشر شد؛ نبرد پدرو پاسکال و پل مسکال در کولوسئوم

دنباله فیلم Gladiator بعد از گذشت بیش از 20 سال با حضور ستاره‌های هالیوود در راه است. در ادامه اولین تریلر رسمی گلادیاتور 2 را تماشا کنید.

24 سال از اکران اولین فیلم گلادیاتور، اثر تحسین شده ریدلی اسکات می‌گذرد. حالا ریدلی اسکات پس از کارگردانی آثار تاریخی مشابه مثل ناپلئون و قلمرو بهشت (Kingdom of Heaven)، در 86 سالگی دنباله این فیلم را می‌سازد؛ فیلمی که احتمالاً تا مدت‌ها محل بحث دنبال‌کنندگان اخبار سینما و تلویزیون خواهد بود و حتی می‌تواند بین فیلم‌های مورد انتظار ۲۰۲۴ جایگاهی داشته باشد. به‌تازگی پارامونت پیکچرز هم اولین تریلر رسمی از گلادیاتور 2 را منتشر کرد که در آن ستاره‌هایی نظیر پدرو پاسکال، پل مسکال و دنزل واشینگتن به چشم می‌خورند.

تریلر فیلم گلادیاتور 2

بعد از تصاویری که چند هفته قبل از دنباله Gladiator منتشر شد، حالا این تریلر جدید دید مناسبی نسبت به این فیلم ارائه می‌دهد. در این تریلر صحنه‌های هیجان‌انگیز مختلفی دیده می‌شوند؛ مهم‌ترینِ آن‌ها احتمالاً نبرد لوسیوس وروس (پل مسکال) و مارکوس آکاسیوس (پدرو پاسکال) در انتهای تریلر است. در این بین، مکرینوس با بازی دنزل واشینگتن به‌عنوان یک شخصیت قدرتمند و تاثیرگذار در پشت پرده معرفی می‌شود.

در فیلم گلادیاتور 2 علاوه بر پدرو پاسکال، پل مسکال و دنزل واشینگتن، جوزف کوئین در نقش گتا، کانی نیلسن در نقش لوسیلا و فرد هچینگر در نقش کاراکالا ایفای نقش می‌کنند. کانی نیلسن که نقش مادر لوسیوس را بر عهده دارد، پیش‌تر در اولین فیلم حضور پیدا کرده بود. همچنین دیوید اسکارپا نویسنده فیلمنامه این فیلم بوده است.

اولین تریلر رسمی فیلم گلادیاتور ۲

این فیلم چندین سال بعد از وقایع نسخه اول را روایت می‌کند؛ وقتی لوسیسوسِ بالغ که وارث امپراتوری روم است، به بردگی کشیده می‌شود و حالا به‌عنوان یک گلادیاتور پا به میدان نبرد می‌گذارد تا قدرت خود را پس بگیرد. او در این راه در برابر امپراتور کاراکالا و برادر او، امپراتور گتا می‌ایستد.

گلادیاتور 2 در تاریخ 22 نوامبر 2024 مصادف با 2 آذر 1403 روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود.

سایر تریلرها جدید در گجت نیوز:
تریلر فیلم ونوم 3 (Venom: The Last Dance) منتشر شد همکاری اپل با ابرستارگان هالیوود در فیلم سینمایی ولفس (Wolfs) + تریلر تریلر جدید فیلم فیوریوسا، دنیای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 با سرنخ‌هایی جذاب از داستان منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*