حلقه هوشمند گلکسی رینگ - Galaxy Ring

قیمت و زمان عرضه گلکسی رینگ به بازار مشخص شد

حلقه هوشمند Galaxy Ring، محصول مرموز سامسونگ بالاخره به‌صورت کامل به‌نمایش گذاشته شد. در ادامه قیمت و زمان عرضه گلکسی رینگ را مطالعه کنید.

سامسونگ اولین بار گلکسی رینگ، گجت جدید مرموز خود را در کنگره جهانی موبایل 2024 به‌نمایش گذاشت. سامسونگ بالاخره طی رویداد گلکسی آنپکد (Unpacked) در پاریس به‌صورت کامل گلکسی رینگ را معرفی کرد تا طرفداران پروپاقرص این غول فناوری کره‌ای و همچنین دنبال‌کنندگان اخبار تکنولوژی از جدیدترین نوآوری آن هیجان‌زده شوند. در ادامه قیمت و زمان عرضه این حلقه هوشمند را مطالعه کنید.

قیمت و زمان عرضه گلکسی رینگ

حلقه هوشمند گلکسی رینگ - Galaxy Ring

حلقه Galaxy Ring از امروز به پیش‌فروش گذاشته می‌شود و نهایتاً در ۲۴ ژوئیه مصادف با ۳ مرداد به فروشگاه‌های سامسونگ در اقصی نقاط جهان راه پیدا خواهد کرد.

به گفته سامسونگ، گلکسی رینگ در آمریکا با قیمت 399 دلار و در اروپا با قیمت 449 یورو در دسترس قرار می‌گیرد. البته بسته به منطقه قیمت این حلقه هوشمند می‌تواند متغیر باشد، اما در هر صورت، ارزش آن در همین محدوده قرار خواهد داشت.

گلکسی رینگ محصولی با فرم منحصر به فرد است که سلامتی و تناسب اندام کاربران را به شیوه‌های مختلف پایش و تحلیل می‌کند. این حلقه می‌تواند جایگزینی جذاب و آینده‌گرایانه برای ساعت‌های هوشمندی باشد که این روزها جای خود را در بازار پیدا کرده‌اند.

سایر محصولات معرفی‌شده توسط سامسونگ:
گلکسی بادز ۳ با طراحی کاملا جدید و کیفیت تماس بهبود یافته معرفی شد گلکسی واچ ۷ با پایش سلامت بهبودیافته و طراحی آشنا معرفی شد گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ اولین ساعت سامسونگ با پسوند اولترا یک هیولای واقعی است گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شد؛ جادوگر زیبای تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اینجاست؛ مستحکم، پرقدرت و زیبا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*