ردمی K70 اولترا

گوشی ردمی K70 اولترا، اژدهای جدید چینی رخ نشان داد

تصاویر جدیدی که ردمی از گوشی K70 اولترا منتشر کرده نمایی از طراحی آن را به تصویر می‌کشد. این گوشی پادشاه جدید پرچمداران خواهد بود.

تا زمان رونمایی رسمی گوشی ردمی K70 اولترا زمان زیادی باقی نمانده. با این وجود ردمی به‌تازگی با انتشار تصاویری جدید از این گوشی نمایی از طراحی کلی آن را نیز به نمایش درآورد. در نگاه اول شباهت این گوشی به شیائومی 14T پرو کاملا واضح به نظر می‌رسد؛ به‌طوری که احتمالا باید این گوشی را مدلی ری‌برند شده از پرچمدار شیائومی بدانیم.

مشخصات و تصاویر ردمی K70 اولترا؛ پرچمدار جدید چینی بازار

کمپانی Redmi گوشی پرچمدار جدیدش، K70 اولترا را پادشاه جدید عملکرد فنی در بازار توصیف کرده است. این مساله با توجه به عملکرد خیره‌کننده تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس به کار رفته در این دستگاه در بنچمارک انتوتو کاملا قابل باور به نظر می‌رسد.

گوشی پرچمدار Redmi

این گوشی همچنین استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت را نیز کسب کرده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس شایعات موجود، Redmi K70 Ultra همچنین حداکثر 24 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت و صفحه نمایشی با رزولوشن 1.5K با نرخ رفرش 144 هرتز به همراه باتری 5500 میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
ردمی K70E با ظاهر یک پرچمدار زیبا و قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شد گوشی پرچمدار ردمی K70 پرو با شکستن چند رکورد مهم معرفی شد ردمی K70، پرچمدار پرادعای شیائومی با قیمت استثنایی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*