کانال یوتیوب

چگونه کانال یوتیوب خود را تبلیغ کنیم؟ (۲ روش تضمینی)

سایت یوتیوب پس از گوگل دومین پلتفرم آنلاین پربازدید در جهان است! امکان کسب درآمد بالا از این پلتفرم پول‌ساز، توجه بسیاری از افراد را به سمت این سایت جذب می‌کند؛ جفری استار با ثروت خالص ۲۰۰ میلیون دلار، پردرآمدترین یوتیوبر دنیاست! با هدف کسب درآمد دلاری از یوتیوب، باید در ابتدا کانال خود را تبلیغ کنید، آشنایی با روش‌های تبلیغاتی، رویای کسب درآمد از گوگل را به‌حقیقت نزدیک‌ می‌کند. در این مقاله شما را با روش مؤثر، ساده و کاربردی برای تبلیغ کانال‌تان آشنا می‌کنیم؛ با این روش‌ها به دنیای تبلیغات یوتیوب وارد می‌شوید و مسیر موفقیت را آغاز می‌کنید!

۲ روش تبلیغ در یوتیوب برای تحول مسیر یوتیوبری!

در ادامه ۲ روش تبلیغات در یوتیوب را به طور کامل شرح می دهیم. با توجه به توضیحات، روش صحیح تبلیغات را انتخاب کنید.

۱. استفاده از روش‌های اختصاصی تبلیغات یوتیوب

سایت یوتیوب، روش‌های اختصاصی خود شامل تبلیغات In-Stream، Video Discovery، Bumper و Overlay را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد. هر یک از این روش‌های تبلیغاتی، مزایای منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر به فکر استفاده از این روش‌ها برای پیشرفت کانال‌تان هستید، افراک به شما کمک می‌کند! با آژانس تبلیغات آنلاین افراک، از جدیدترین و مؤثرترین روش‌ها برای  تبلیغ کانال یوتیوب، بهره‌مند شوید. افراک با تیمی متخصص در زمینه تبلیغات یوتیوب، به شما در دیده شدن کانال‌تان کمک می‌کند. در ادامه همه روش‌های اختصاصی تبلیغات در یوتیوب را برایتان توضیح می‌دهیم.

استفاده از تبلیغات In-Stream؛ روشی عالی برای تبلیغ کانال یوتیوب شما!

تبلیغات In-Stream یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین فرمت‌های تبلیغاتی در یوتیوب است؛ این تبلیغات قبل یا در حین تماشای ویدئو، پخش می‌شوند و توجه مخاطب را به‌سرعت جلب می‌کنند. انواع تبلیغات In-Stream شامل ویدئوهای قابل رد کردن (Skippable In-Stream Ads) و غیر قابل رد کردن (Non-Skippable In-Stream Ads) می‌شوند. تبلیغات قابل رد کردن معمولاً بین ۵ تا ۳۰ ثانیه طول می‌کشند و کاربر می‌تواند پس از 5 ثانیه آن‌ها را رد کند. تبلیغات غیر قابل رد کردن، بین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه طول می‌کشند و کاربر نمی‌تواند آن‌ها را رد کند.

کانال یوتیوب

تبلیغات Video Discovery برای نمایش کانال یوتیوب در صفحه نتایج جستجو

ویدئوهای تبلیغاتی Video Discovery به‌صورت پیشنهادهایی در مکان‌های پربازدید یوتیوب (صفحه نتایج جستجو، صفحه پیشنهادی ویدئوها و صفحه اصلی یوتیوب) نمایش داده می‌شوند و هدف آن‌ها افزایش بازدید و سابسکرایب یوتیوب است؛ با کلیک روی تبلیغ، کاربران به صفحه ویدئوی تبلیغ‌شده هدایت می‌شوند. با نمایش تبلیغات در مکان‌های پربازدید یوتیوب، احتمال مشاهده ویدئوهای تبلیغ‌شده افزایش می‌یابد.

تبلیغات Bumper؛ تبلیغ مؤثر کانال با ویدئو کوتاه

کلیپ‌های Bumper Ads، تبلیغات غیر قابل رد کردن ۶ ثانیه‌ای هستند که قبل از ویدئو اصلی پخش می‌شوند. این تبلیغات با هدف ارائه پیامی مختصر و ایجاد آگاهی از برند طراحی شده‌اند. با توجه به کوتاه بودن زمان تبلیغات Bumper، باید پیام‌تان را واضح و تأثیرگذار بیان کنید!

تبلیغات Overlay؛ تجربه کاربری بهتر، هزینه کمتر!

تبلیغات Overlay، به‌صورت بنر در بخش یک‌پنجم پایین صفحه ویدئوهای یوتیوب نمایش داده می‌شوند. از آنجایی که برای تبلیغ کانال یوتیوب‌تان با این روش، نیازی به تولید ویدئو نیست؛ تبلیغات Overlay هزینه کمتری نسبت به روش‌های قبل دارد. همچنین، این تبلیغات بدون قطع کردن ویدئو، روی صفحه ظاهر می‌شوند؛ بنابراین تجربه کاربری بهتری به مخاطبان شما ارائه می‌دهند و بدون ایجاد مزاحمت، پیام‌تان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. تا این بخش با همه روش‌های اختصاصی تبلیغات یوتیوب آشنا شده‌اید، در بخش بعدی به سراغ معرفی یک روش فوق‌العاده دیگر برای پیشرفت کانال‌تان می‌رویم: گوگل ادز!

کانال یوتیوب

۲. استفاده از گوگل ادز برای تبلیغ کانال یوتیوب

با استفاده از تبلیغات گوگل ادز (Google Ads) کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند برای معرفی کانال یوتیوب خود ایجاد کنید! با استفاده از خدمات گوگل ادز، هنگام جستجوی کلمه‌های کلیدی خاص و مرتبط، کانال یوتیوب شما در بالای صفحه نتایج گوگل نمایش داده می‌شود؛ این کار احتمال جذب مخاطبان علاقه‌مند به محتوای شما را افزایش می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*