وان پلاس Watch 2R

وان پلاس از ساعت هوشمند Watch 2R با رنگ لاکچری رونمایی کرد

ساعت هوشمند وان پلاس Watch 2R با بهره‌گیری از دو سیستم عامل، توانایی‌های گسترده پایش سلامتی و ورزش و عمر باتری استثنایی صد ساعته رونمایی شد.

وان پلاس امروز در رویدادی اختصاصی از مجموعه‌ای از گجت‌های جدید و جذاب خود رونمایی کرد و اکوسیستم خود را برای نبرد با رقبا تجهیز کرد. مهم‌ترین دستگاه‌های رویداد امروز وان پلاس گوشی میانرده وان پلاس نورد 4 و تبلت وان پلاس پد 2 بودند. با این وجود در کنار این دو دستگاه محبوب، وان پلاس همچنین ساعت هوشمند Watch 2R خود را نیز معرفی کرد.

وان پلاس Watch 2R؛ جذاب، توانمند و خوش‌قیمت

ساعت هوشمند OnePlus Watch 2R نسخه‌ای بهینه‌تر از وان پلاس واچ 2 به شمار می‌رود که در ماه مارس رونمایی شد و با شارژدهی استثنایی خود به تیتر شماره یک اخبار تکنولوژی تبدیل شد. واچ 2R طراحی حاشیه واچ 2 را اندکی تغییر داده و از کلیدهایی گرد در کنار دستگاه استفاده کرده است. از سوی دیگر به لطف استفاده از آلومینیوم در ساخت، وزن آن نسبت به Watch 2 حدود 25 درصد سبک‌تر شده و به 37 گرم رسیده است.

ساعت هوشمند OnePlus

این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد بهره برده و به تراشه اسنپدراگون W5 نسل 1 در کنار دو گیگ رم مجهز است. از سوی دیگر حافظه داخلی این دستگاه نیز 32 گیگ بوده و به‌طور همزمان از دو سیستم عامل Wear OS 4  و RTOS بهره می‌برد. سیستم عامل RTOS در این گجت وان پلاس برای اجرای فعالیت‌های ساده‌تر و ارتقای شارژدهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وان پلاس Watch 2R

وان پلاس Watch 2R از جی پی اس دو بانده بهره‌مند بوده و قادر به پایش بیش از صد فعالیت ورزشی و سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، پایش خواب و استرس است. علاوه بر این، ظرفیت باتری این ساعت هوشمند نیز 500 میلی آمپر ساعت بوده و شارژدهی آن حدود صد ساعت اعلام شده است.

این دستگاه در دو رنگ سبز و خاکستری به بازار عرضه شده و با قیمت 230 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro با باتری خود، آیفون‌های پرادعا را شرمنده می‌کند گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد تغییر بزرگ طراحی وان پلاس 13 و 13R را در این تصاویر مشاهده کنید

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*