وان پلاس نورد بادز 3 پرو

هدفون بی سیم جدید وان پلاس نورد بادز 3 پرو، باتری 44 ساعتی و قیمت رقابتی دارد

ایرباد بیسیم جدید وان پلاس نورد بادز 3 پرو – OnePlus Nord Buds 3 Pro ضمن ارائه قابلیت حذف نویز فعال و کیفیت صوتی عالی قیمتی فوق‌العاده دارد.

کمپانی وان پلاس شب گذشته در رویدادی اختصاصی تعدادی از گجت‌های جدید اکوسیستم سخت افزاری خود را برای کاربران غربی رونمایی کرد. در این رویداد شاهد معرفی و رونمایی گوشی میانرده وان پلاس نورد 4، تبلت پرچمدار وان پلاس پد 2 و ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2R بودیم. در عین حال، دیگر گجت جذاب معرفی‌شده در این مراسم نیز هدفون بیسیم وان پلاس نورد بادز 3 پرو بود که همانند دیگر محصولات این کمپانی خوش‌قیمت و کاربردی است.

هدفون بیسیم وان پلاس نورد بادز 3 پرو؛ 80 دلار برای یک ایرباد همه فن حریف!

هدفون جدید وان پلاس از درایورهای دینامیک 12.4 میلیمتری اشباع‌شده با تیتانیوم، پشتیبانی بلوتوث 5.4 و کدک‌های SBC و AAC به همراه تنظیم‌کننده صوت (EQ) دستی بهره برده و به قابلیت حذف نویز فعال با توان کاهش 49 دسی بلی صدا مجهز است.

جعبه این هدفون استاندارد IP55 را برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده و ظرفیت باتری آن نیز برابر با 440 میلی آمپر ساعت است که شارژدهی کلی 44 ساعته را برای آن به ارمغان آورده است.

وان پلاس ایرباد بیسیم جدید خود را در دو رنگ مشکی و سبز رونمایی کرده و قیمت 80 دلاری را برای آن تعیین نموده است. فروش این هدفون‌ها طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد وان پلاس Ace 3V معرفی شد: تجربه جدیدی از قدرت در میان‌رده‌ها وان پلاس امکانات هوش مصنوعی گلکسی S24 را به گوشی‌های خود می‌آورد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*