جزئیات جدید از ثبت نام خودروهای وارداتی

جزئیات جدید از آخرین ثبت نام خودروهای وارداتی + تاریخ اعلام نتیجه قرعه کشی

طبق وعده مدیر سامانه یکپارچه، جزئیات جدید از ثبت نام خودروهای وارداتی به همراه تاریخ نتایج قرعه کشی اعلام شده است که در ادامه می‌خوانید.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، قرار بود جزئیات ثبت نام خودروهای وارداتی به زودی اعلام شود و امروز اطلاعات جدیدی از تاریخ قرعه کشی اعلام شده است که در ادامه می‌خوانیم.

سامانه یکپارچه فروش خودرو در تاریخ 24 تیر ماه 1403 میزبان 130 هزار متقاضی خرید ماشین خارجی بود و قرار شده تا پایان هفته فرآیند قرعه کشی انجام شود و از شنبه مورخ 30 تیر 1403 نتایج اعلام گردد. هم اکنون زمان ثبت نام و ویرایش خودروهای وارداتی تمام شده و اگر متقاضی هستید، باید منتظر دور بعدی ثبت نام باشید.

جزئیات جدید از ثبت نام خودروهای وارداتی

جزئیات جدید از ثبت نام خودروهای وارداتی

ماجرای واردات خودرو و ثبت نام اولین محموله ماشین‌های خارجی از اسفند 1401 آغاز شد. در آن زمان 500 میلیون تومان از 100 هزار متقاضی نزد بانک‌ها بلوکه شد تا فرآیند تخصیص خودرو تکمیل شود. از بین صدهزار نفر تنها 33 هزار متقاضی به مرحله بعدی راه یافتند.

حوالی مهر ماه سال گذشته فراخوان ثبت نام خودرو انجام شد و برندگان توانستند از پاییز 1402 به تدریج خودروهای خود را تحویل بگیرند. از مجموع 33 هزار نفری که گفتیم فرآیند احراز هویت آنها تکمیل شده، 5 هزار متقاضی هنوز موفق به دریافت ماشین خارجی نشده و همچنان در صف انتظار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

پرداخت پول به دولت به جای انتقال فناوری؛ قانونی جدید برای واردکنندگان خودرو

جزئیات جدید از ثبت نام خودروهای وارداتی

در دور جدید ثبت نام‌ها نزدیک به 130 هزار نفر شرکت کردند و صف متقاضیان خودروهای وارداتی طولانی تر از قبل شد. (این در حالی است که اوایل خرداد حدود 140 هزار نفر برای ماشین‌های برقی ثبت نام کردند) در دولت سیزدهم قرار بود واردات آزاد شود و محصولات خارجی راهی بازار شوند ولی همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، هنوز به تعدادی از ثبت نامی‌های 1401 خودرو تحویل نداده‌اند.

دولت قبلی در حالی منحل شد که باید وعده تحویل صدهزار خودرو خارجی را به مشتریان محقق می‌کرد و حالا وارث این قول که دولت چهاردهم است، باید هر چه سریعتر فرآیند تحویل و عرضه را کامل کند. نظر شما در این باره چیست؟

همچنین بخوانید:
قیمت گمرکی تمام خودروهای هوندا به ایران اعلام شد مشخصات فنی و آپشن های هوندا سیویک وارداتی رسما اعلام شد + کاتالوگ نگاهی به مزدا آراتا؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت شاسی بلند وارداتی آفتاب خودرو معرفی مزدا EZ-6؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت سدان ژاپنی وارداتی جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*