لبه خمیده گلکسی اس ۷ اج مشکل دارد !

سامسونگ، امسال در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ ( MWC 2016 )، پرچمداران خود یعنی دو گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 edge ) را رونمایی کرد و مدت نسبتا کوتاهی است که این دو گوشی روانه بازار شده اند.به تازگی برخی از خریداران گلکسی اس ۷ اج سامسونگ ، از بروز مشکلاتی در لبه خمیده این گوشی خبر داده اند.

این مشکل به این گونه است که بعضی اوقات لبه‌ی خمیده ( اج )، فرامین لمسی کاربر را نمی‌پذیرد و به اصطلاح هنگ می‌کند.البته تقریبا محصولات هیچ کمپانی بدون مشکل عرضه نمی‌شود و در آخر حداقل یک مشکل کوچک گریبان گیر محصول نهایی می‌شود. خوشبختانه مشکل گلکسی اس ۷ اج ( Samsung Galaxy S7 edge ) همه‌گیر نیست و قاعدتا تمامی دستگاه های گلکسی اس ۷ اج شامل این ایراد نمی‌شوند.

سامسونگ ( Samsung ) جهت رفع کردن این مشکل، یک بروزرسانی برای ارتقای کیفی نمایشگر S7 edge منتشر ساخت که سه مگابایت آن مربوط به رفع این مشکل جزئی می‌شد. تعدادی از مشتریان سامسونگ، حتی بعد از دریافت این بروزرسانی اورژانسی، شاهد این مشکل بودند و گره‌ای از آن باز نشد. حتما به خاطر دارید که در زمان عرضه‌ی آیفون ۴ ( iPhone 4 )، تعدادی از مشتریان بعد از خرید این گوشی هوشمند، دچار اشکالاتی در روشن کردن گوشی خود شدند و استیو جابز را به دادگاه کشاندند. سرانجام استیو فقید مجبور به پرداخت غرامت شد تا دل مشتریان را راضی نگه دارد. انتظار می‌رود که کار سامسونگ به دادگاه نکشد و با یک بروزرسانی ساده حل و فصل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. گوشی منم دقیقا اینطوری بعضی وقت ها وسط صفحه کار میکنه ولی اج کار نمیکنه

  2. عالیه هیچی از این بهتر نمی شه پسر عالیهههههههههههههه
    منم می خوام بخرم

  3. با سلام من نزدیک ده روزه که گلکسی اس هفت گرفتم
    تا دو روز پیش همه چیز عالی بود وقتی آپدیت جدید رو نصب کردم
    کل مخاطبین تلگرام و واتساپم پاک شدن
    وقتی میرم توی تنظیمات و حساب ها بخوام همگام سازی کنم
    همگام سازی نمیشه
    از طریق برنامه واتساپ یا تلگرام منو وارد تنظیمات برنامه می کنه
    دسترسی ها رو همه غیرفعال کرده وقتی میخوام فعالش کنم
    میگه عدم همپوشانی برنامه و خارج میشه
    لطفا کمک کنید چکارکنم؟
    نزدیک 5دفه حذف کردم و از نو نصب کردم مشکل
    برطرف نمیشه

  4. یکی از مشگلات این گوشی که خیلی هم اذیت کنندست – تمام شدن شارژ آن هم خیلی زود تر از آن چیزی که انتظارش رو داری حد اکثر تا نصف روز – در صورتی که مدام با این گوشی کارکنید . به غیر از این مشگل خاص دیگه ای نداره.

  5. والا من گرفتم همون اول هم گرفتم (یه هفته قبل عید) و چنین مشکلی نداشت ، آپدیت هم یه 300MB براش اومده تا حالا و یه تصویر زمینه اضافه شد و سرعتش بهبود پیدا کرد

  6. یعنی شما توصیه میکنید s7 اج نگیرم s7 بگیرم

  7. یعنی شما توصیه میکنید s7 اج نگیرم s7 خالی بگیرم

  8. صددرصد این هندسفری اونجا هم گیر میاد اگه گیر نیومد میتونم براتون تهیه کنم

  9. من رنگ سفیدشو گرفتم. مشکی و آبی هم داشت.اونجا هندسفری بیتس هم داشتن ۳۸۰ قیمتش بود ولی با هندسفری خودم تست کردم پیش هندسفری خودم هیچی نبود.خیلی راحته تو گوش.کیفیت صداش واقعا محشره.همه چیش محشره مخصوصا وقتی کلیر آودیو فعال باشه و نوع هندسفری رو تو گوشی تعیین کنی.هم تفکیک صداش و هم کیفیتش و هم همه چیش عالیه واقعه.قابلیت کنترل موسیقی و پاسخ و اتمام تماس رو هم داره. تو خریدش شک نکن

    • دقیقا. من چند روزه که خریدمش از هر نظر محشره نه گرم میکنه نه هیچی. ۲۸ دیقه باهاش فورکی فیلم گرفتم هیچ اخطاری نداد خودم از برنامه دوربین اومدم بیرون وگرنه بیشتر هم فیلم میگرفت.دوربینش عالیه.طراحیش حرف نداره.یه کارت صوتی روشه که اگه هندسفری اصل خودشو گیر بیارین میفهمین کیفیت صدا یعنی چی.من خودم از بانه گرفتم یه هندسفری ام اچ ۷۵۰ همراش بود ولی خودم یه مدل دیگه شو گرفتم مدل nc750 به معنای واقعی محشره.۲۵۰ فقط پول هندسفریش شد ولی ارزششو داره.هر کی میخواد بخره شک نکنه تا نگیری دستت نمیفهمی سونی یعنی چی. من خودم زد ۳ داشتم اونم عالی بود ولی این یه چیز دیگه ست.

      • مبارک باشه
        من دنبال هنزفردی nc750 بودم که تو تهران که پیدا نکردم
        شما که از بانه گرفتی رنگ های دیگه اش هم بود ؟
        کیفیت صدا و راحتی و ایزوله بودنش چه طوره ؟
        قابلیت پاسخ و اتمام تماس و کنترل موسیقی رو داره؟