شیائومی میکس فلیپ

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی

شیائومی میکس فلیپ – Xiaomi Mix Flip نخستین فلیپ فون کمپانی شیائومی است که با مشخصات فنی پرچمدار و طراحی جذاب به رقابت با گلکسی زد فلیپ 6 خواهد پرداخت.

تب فلیپ فون‌های اندرویدی بالاخره شیائومی را نیز در بر گرفت تا این کمپانی چینی از نخستین گوشی تاشو صدفی خود تحت نام شیائومی میکس فلیپ رونمایی کند. این گوشی مشخصات فنی پرچمدار و صفحه نمایش کاور اسکرین بزرگی داشته و به رقابت مستقیم با گلکسی زد فلیپ 6 و موتورولا ریزر پلاس 2024 خواهد پرداخت.

مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فلیپ؛ خوش‌ساخت، زیبا و پرامکانات

صفحه نمایش بیرونی گوشی تاشو جدید شیائومی اندازه‌ای 4.01 اینچی داشته و هم‌تراز موتورولا ریزر پلاس 2024 بزرگترین نمونه ارائه‌شده در دنیاست. شیائومی این صفحه نمایش که با نسبت 16:9 قابل کاربری‌ست را Around Liquid Display نامیده و امکان اجرای کامل اپلیکیشن‌ها یا قرار دادن ویجت‌ها را در آن تعبیه نموده است. از طرف دیگر، صفحه نمایش داخلی این پرچمدار تاشو و شگفت‌انگیز نیز 6.86 اینچی بوده و در آن از پانل‌های اولد با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت استفاده شده است.

گوشی تاشو Xiaomi

این گوشی همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره برده و به یک محفظه بخار 3500 میلی متر مربعی برای تهویه و انتقال حرارت مجهز است. علاوه بر این، ظرفیت باتری آن نیز 4780 میلی آمپر ساعت گزارش شده و شارژ سریع آن نیز با توان 67 وات انجام می‌شود.

دوربین Xiaomi Mix Flip

ماژول دوگانه دوربین تعبیه‌شده درون کاور اسکرین شیائومی میکس فلیپ متشکل از دو دوربین 50 مگاپیکسلی است. دوربین اولی یک واحد f/1.7 با بهره‌گیری از پیکسل‌های یک میکرونی است؛ درحالیکه دوربین دومی نیز f/2.0 بوده و از بزرگنمایی نوری دو برابری بهره خواهد برد. دوربین ثانویه این پرچمدار چینی به لنز معلق مجهز بوده و قادر است روی فواصل تا سقف 9 سانتیمتری فوکوس کند.

به‌لطف طراحی جذاب این گوشی، کاربران قادر خواهند بود دوربین را در هر زاویه‌ای که مایل باشند (بین 45 تا 135 درجه) تنظیم کنند.

شیائومی میکس فلیپ

گوشی Xiaomi Mix Flip در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش رونمایی شده و در سه نسخه 12/256 و 12/512 و 16/1 ترابایت قابل خرید خواهد بود. قیمت نسخه پایه این دستگاه 820 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
۵ دلیل برای خرید گلکسی زد فلیپ ۶ و سه دلیل برای اینکه این که این گوشی را نخریم قیمت گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در ایران چقدر خواهد بود؟ شیائومی میکس فولد ۴ با طراحی و مشخصات جذاب به جنگ گلکسی زد فولد ۶ آمد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*