گوشی موتورولا ریزر پلاس 2024

موتورولا ریزر پلاس 2024 در تصاویر واقعی فاش شد

موتورولا ریز پلاس 2024 – Motorola Razr Plus 2024 جدیدترین گوشی موتورولا پس از انتشار شایعه‌ها و رندرهای متعدد حالا در تصاویر واقعی دیده شد.


چند ماه دیگر تا تاریخ تقریبی رونمایی از جدیدترین گوشی تاشو موتو ریزر باقی مانده، اما ممکن است به زودی شاهد معرفی گوشی دیگری از این برند باشیم. پیش بینی می‌شود که به زودی گوشی موتورولا ریزر پلاس 2024 یا همان ریزر 50 اولترا معرفی شود. تصاویر زنده منتسب به این گوشی هوشمند روز گذشته در فضای وب افشا شد و به شایعه‌ها رنگ تازه‌ای داد.

اگر اخبار تکنولوژی و مخصوصا گوشی موبایل را دنبال می‌کنید، احتمالا افشاگری به نام Sudanshu Ambhore را می‌شناسید. او در یک پست مشترک با خبرگزاری 91mobiles اقدام به انتشار تصویر موتورولا ریز پلاس 2024 کرد. علاوه بر این، اطلاعات احتمالی درباره نسخه‌های مختلف با فضای ذخیره داخلی متفاوت و رنگ بندی این گوشی تاشو را به اشتراک گذاشت.

تصاویر موتورولا ریزر پلاس 2024 در دنیای واقعی

گوشی موتورولا ریزر پلاس 2024

به توجه به تصویر زنده پیش رو، گوشی جدید موتورولا ریزر 50 اولترا طراحی ظاهری چندان متفاوتی نسبت به نسل قبل ریزر 40 اولترا (ریزر پلاس 2023) ندارد. موتورولا این گوشی هوشمند را هم با قالب کلی نسل پیشین خود توسعه داده است. با تماشای تصویر زنده به خوبی می‌توانیم نمایشگر عریض بیرونی را به همراه دوربین دوگانه و لوگوی Razr در انتهای پایینی بدنه ببینیم. در همین تصویر همچنین نمایشگر درونی تاشو با بریدگی حفره‌ای دوربین سلفی به خوبی مشخص است. به نظر می‌رسد این بار موتورولا گوشی تاشو خود را با حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر عرضه کند.

در کناره سمت راست بدنه هم دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شوند. خبرگزاری 91mobiles علاوه بر انتشار تصویر فوق ادعا می‌کند که موتورولا گوشی جدید 50 اولترا را احتمالا در رنگ بندی آبی، نارنجی و سبز عرضه خواهد کرد. نسل قبلی در رنگ بندی مشکی، آبی، صورتی و هلویی به بازار راه پیدا کرده بود. موتورولا ریز پلاس 2024 با شماره مدل XT-24510-3 در اسناد داخلی شناخته می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که موتورولا آن را در نسخه‌‌ای با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی معرفی کند.

گوشی موتورولا ریزر پلاس 2024

پیش از این در ابتدای سال میلادی بود که اولین تصاویر رندر منتسب به موتورولا ریز پلاس 2024 به فضای وب راه یافت. بعد از آن موتورولا ریزر پلاس 2024 در موقعیت‌های متعدد با تصاویر رندر و مشخصات طراحی تقریبا همسان باز هم دیده شد. همچنین باید اشاره کنیم که مجوزهای BIS، EEC و Radio Certification برای ریزر 50 اولترا صادر شده و به همین خاطر احتمال معرفی آن در آینده نزدیک افزایش یافته است.

البته این مجوزها هیچ‌کدام مشخصات فنی مهم از این گوشی جدید و تاشو موتورولا را افشا نکرده‌اند. خبرگزاری منتشرکننده تصاویر زنده موتورولا ریزر پلاس 2024 پیش بینی می‌کند موتورولا تا ماه آینده از این دستگاه جدید رونمایی کند.

از دست ندهید:
مقایسه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ با موتورولا ریزر پلاس ؛ کدام گوشی تاشو برنده رقابت است؟ گوشی موتورولا موتو اج ۵۰ اولترا با مشخصات قدرتمند و بدنه چوبی رونمایی شد اگر این گوشی موبایل یادتان هست، رسما پیر شده‌اید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*