خودرو زرهی جدید AG34 روسیه، غول آفرود

خودرو زرهی جدید روسیه، شبیه یک غول آفرودی است + عکس

خودرو زرهی جدید AG34 روسیه که به غول آفرودی مشهور شده، یک خودرو همه‌جارو قدرتمند است که حتی از رودخانه ٢ متری هم عبور می‌کند.

همزمان با نهم ماه می، مراسم رژه روز پیروزی که یادآور شکست آلمان نازی توسط اتحاد جماهیر شوروی در جنگ جهانی دوم است، در شهرهای مختلف روسیه برگزار شد.

در میان این شهرها، شهر تولا با نمایش مجموعه‌ای از وسایل نقلیه نظامی، از جمله خودرو همه‌جارو AG34 که توسط رسانه‌ها لقب «غول آفرودی» را گرفته، توجهات را به خود جلب کرده است.

توانایی حمل بار تا یک و نیم تن، AG34 را به یک خودرو جنگی چندمنظوره تبدیل کرده است. این غول آهنی با بهره‌مندی از موتور YAMZ 534 با قدرت 240 اسب بخار، برد عملیاتی هزار کیلومتری و حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد. به عبارت دیگر، هر دو مؤلفه استقامت و سرعت در خودرو زرهی جدید روسیه مشهود است.

خودرو زرهی جدید AG34 روسیه، غول آفرود

از نکات قابل توجه دیگر این خودرو می‌توان به ارتفاع 420 میلی‌متری از سطح زمین اشاره کرد که به آن امکان عبور از رودخانه‌هایی با عمق دو متر بدون نیاز به هیچ‌گونه آماده‌سازی را می‌دهد.

طراحان AG34 بر ماهیت کاربرپسند این خودرو تأکید می‌کنند و سهولت کاربری و نگهداری آن را برجسته می‌سازند. آن‌ها همچنین شباهت‌هایی را بین این خودرو با تانک افسانه‌ای T-34 از حیث مقرون‌به‌صرفه بودن و سهولت تعمیر و نگهداری ترسیم می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
انتشار تصاویر ماهواره ای از یک جنگنده ناشناس ایرانی؛ قاهر ۳۱۳ در حال تست؟ ترکیه از خودرو زرهی جدید خود با نام پارس ۳ رونمایی کرد تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده ربات جنگی جدید روسیه، اوکراینی‌ها را حسابی به دردسر خواهد انداخت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*