گلکسی بادز 3 پرو

فروش ایرباد گلکسی بادز 3 پرو به دلیل کیفیت پایین متوقف شد؛ سامسونگ عذرخواهی کرد

ایرادات کیفی متعدد ایرباد گلکسی بادز 3 پرو – Galaxy Buds 3 Pro باعث توقف پیش فروش آن در دنیا شده است. سامسونگ از خریداران این دستگاه عذرخواهی کرده و قول برطرف کردن فوری ایرادات را داده است.

به نظر می‌رسد بخش کنترل کیفیت سامسونگ بار دیگر گاف تازه‌ای داده؛ زیرا پیش فروش ایرباد گلکسی بادز 3 پرو به‌خاطر ایرادات کیفی به تعویق افتاده و در برخی نواحی دنیا نیز به‌طور کامل متوقف شده است.

ظاهرا مدل استاندارد ایربادهای Galaxy Buds 3 بدون مشکل به دست مصرف‌کنندگان رسیده؛ اما دریافت‌کنندگان نمونه‌های اولیه مدل پرو با مشکلات متعددی در کیفیت مونتاژ، نوار نوری و دیگر موارد روبرو بوده‌اند. برخی از این افراد از وجود فاصله‌های محسوس میان پانل‌های این ایرباد خبر داده‌اند؛ درحالیکه برخی دیگر از کیفیت نامرغوب جنس بدنه آن شکایت داشته و عده‌ای نیز از عملکرد عجیب و دور از انتظار نوار نوری تعبیه شده در این ایرباد ناراضی بوده‌اند.

فروش گلکسی بادز 3 پرو

در این بین همچنین بسیاری کاربران نیز مشکلات نوک سیلیکونی آن‌ها را به‌عنوان بزرگترین ایرادات آن برشمرده و به بروز مشکلاتی مثل هماهنگ نبودن سَری در نظر گرفته برای ایربادهای چپ و راست و پارگی آن‌ها در صورت اقدام برای جدا کردنشان خبر داده‌اند.

سامسونگ در قبال این ایرادات گلکسی بادز 3 پرو چه تدبیری اندیشیده است؟

تصویر زیر متن بیانیه سامسونگ در قبال مشکلات ایربادهای جدیدش را به تصویر می‌کشد. در این متن که سامسونگ در اختیار پایگاه Android Authority قرار داده کره‌ای‌ها ضمن اقرار به وجود مشکل در برخی نمونه‌های مدل Pro از ایرباد Galaxy Buds 3 اعلام کرده که به‌‌طور اضطراری فرآیند کنترل کیفیت خود را تقویت کرده و تا زمان دستیابی به کیفیت مطلوب، پیش‌فروش این ایربادها را نیز متوقف خواهند کرد.

فروش گلکسی بادز 3 پرو

سامسونگ همچنین در ادامه از کاربرانی که نمونه‌های اولیه این ایربادها را دریافت کرده‌اند عذرخواهی کرده و از آن‌ها خواسته در صورت تمایل به پس دادن کالای معیوب خود به نزدیک‌ترین نمایندگی سامسونگ مراجعه کنند.

به دنبال انتشار این بیانیه تاریخ رونمایی ایربادهای سامسونگ که پیش‌تر 24 جولای اعلام شده بود به 28 جولای به تعویق افتاد. همچنین برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز وضعیت موجودی این ایربادها را «به‌زودی» یا «فعلا ناموجود» اعلام کردند. سامسونگ همچنین به برخی افرادی که این ایربادهای را خریداری کرده‌اند هشدار داده که ممکن است محصول خود را با اندکی تاخیر تحویل بگیرند.

به نظر می‌رسد سامسونگ این بار توانسته با شناسایی به‌موقع ایرادات محصول جدیدش مانع از بروز بحرانی سراسری در میان خریداران شود. با این حال باید منتظر ماند و دید مدل‌های جدید این ایربادها چه کیفیتی خواهند داشت. خوشبختانه بر اساس اطلاعات رسیده هیچ‌یک از دستگاه‌های دیگر رونمایی‌شده در رویداد گلکسی آنپکد اخیر سامسونگ مشکلات فنی نداشته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه گلکسی بادز ۳ پرو با گلکسی بادز ۲ پرو: زمان ارتقا فرا رسیده است؟ قیمت گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو سامسونگ اعلام شد ایرباد CMF Buds Pro 2 با ظاهری متفاوت و دوست داشتنی معرفی شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*