چانگان کیو آن ۰۷، ترکیب شاسی بلند و پیکاپ

شاهکار جدید چینی ها یک شاسی بلند است که به پیکاپ هم تبدیل می‌شود!

تولید چانگان کیو آن 07 آغاز شد. این ساخته جدید چینی ها با طراحی خاصی که شاسی بلند و پیکاپ را ترکیب می‌کند، شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

چانگان، خودروساز چینی شناخته‌شده در ایران، در نمایشگاه خودرو پکن 2024 از چانگان کیو آن 07 رونمایی کرد. این خودرو برقی که همچنین با نام نوو E07 شناخته می‌شود، به‌دلیل طراحی منحصر به فرد خود در اخبار خودرو پرسروصدا شده است. اخیراً اولین دستگاه‌ها از این خودرو جدید از خط تولید چانگان خارج شد و قرار است در اواخر سال 2024 عرضه آن به‌صورت رسمی کلید بخورد.

معرفی شاسی بلند/پیکاپ چانگان کیو آن 07

آنچه چانگان ای 07 را نسبت به خیلی از خودروها متمایز می‌کند، ساختار بدنه آن است. در طراحی این ماشین چینی می‌توان ترکیبی از فرم کراس اوورها و پیکاپ‌ها را دید. این محصول چانگان در حالت عادی فرم یک کراس اوور را دارد، ولی در صورت باز شدن درب عقب و جمع شدن شیشه‌ها به یک پیکاپ تبدیل می‌شود که اتاق بار هم دارد.

چانگان کیو آن ۰۷، ترکیب شاسی بلند و پیکاپ

البته این ساخته چانگان اولین در نوع خود نیست و نمونه‌های مشابه دیگری تاکنون به بازار معرفی شده‌اند. به‌عنوان مثال، سایبرتراک، پیکاپ پرحاشیه شرکت ایلان ماسک هم طراحی مشابهی دارد یا کانسپت کویینتسنزا هم که از قضا در نمایشگاه خودرو پکن 2024 به نمایش گذاشته شد، دقیقاً از همین طراحی ترکیبی برخوردار است.

چانگان کیو آن ۰۷، ترکیب شاسی بلند و پیکاپ

کیو آن 07 مبتنی بر پلتفرم SDA چانگان توسعه پیدا کرده و از شاسی تمام آلومینیومی برخوردار است. طول آن هم به 5045 میلی‌متر می‌رسد و با توجه به ابعاد اعلام شده، باید آن را در دسته اس یو وی‌های سایز متوسط تا بزرگ قرار داد.

چانگان کیو آن ۰۷، ترکیب شاسی بلند و پیکاپ

این خودرو چینی در نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل روانه بازار می‌شود. نسخه تک دیفرانسیل از یک موتور الکتریکی با قدرت 338 اسب بخار بهره می‌برد و نسخه دو دیفرانسیل به یک موتور الکتریکی 252 اسب بخاری در محور جلو و یک نمونه دیگر 338 اسب بخار در محور عقب مجهز است. نسخه دو دیفرانسیل مذکور برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 4 ثانیه زمان نیاز دارد و سقف سرعت آن به 210 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

انتظار می‌رود کراس اوور/پیکاپ چانگان با قیمت پایه 300 هزار یوان معادل 41 هزار و 300 دلار آمریکا به عرضه برسد.

از دست ندهید:
شیائومی SU7 اولترا، نسخه اسپرت 1550 اسب بخاری ماشین شیائومی از راه رسید جولان دادن پیکاپ کیا در بیابان را در ویدیو جدید تماشا کنید از ۱۳۷ خودروساز چینی، تنها ۱۹ مورد از نابودی نجات پیدا خواهند کرد! ماشین چینی ها حالا رکورد گینس را هم می‌شکنند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*