پیش فروش هوآوی WATCH FIT 3

پیش‌فروش ساعت هوشمند جدید هوآوی در دیجی‌کالا شروع شد: 6 دلیل برای آنکه هوآوی WATCH FIT 3 را به جای Apple Watch انتخاب کنید!

جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی یعنی HUAWEI WATCH FIT 3 سومین نسل از سری واچ فیت هوآوی است که با طراحی مربعی و نمایشگر بزرگ ۱.۸۲ اینچی، جلوه‌ای خاص به استایل شخصی شما می‌بخشد و عملکرد بی‌نقص و قابلیت‌های پیشرفته‌ی ردیابی تناسب اندام را نیز فراهم می‌کند. در زمینه ساعت‌های هوشمند، هوآوی همیشه به دوام طولانی‌مدت باتری شناخته شده و سری واچ فیت 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست، با یک بار شارژ کامل این ساعت، می‌توانید تا 10 روز از آن استفاده کنید. پیش‌فروش این محصول با تخفیف تکرارنشدنی و شانس برنده شدن گوشی پرچم‌دار هوآوی تا 7 مرداد در دیجی‌کالا ادامه دارد، از طریق لینک، می‌توانید به صفحه پیش‌فروش در دیجی‌کالا سر بزنید.

در ادامه به 6 دلیل اصلی می‌پردازیم که چرا ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 3 برای افرادی که قصد خرید ساعت هوشمند جدید را دارند، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری از اپل واچ SE باشد؟

1. صفحه نمایش بزرگتر:

در نگاه اول طراحی هر دو ساعت بسیار شبیه هم به نظر می‌رسد. هوآوی در طراحی سری جدید فیت 3، صفحه ساعت را به شکل مربعی نزدیکتر کرده و در عین حال ابعاد صفحه نمایش را افزایش داده است. صفحه ساعت هوآوی WATCH FIT 3 با ابعاد 1.82 اینچی در مقایسه با صفحه 1.57 اینچی اپل واچ SE، به شما امکان می‌دهد تا فضای بیشتری برای مشاهده اطلاعات درج شده روی ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و داده‌های سلامتی خود داشته باشید. به علاوه حاشیه‌های باریک صفحه نمایش و نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه 77.4% واچ فیت 3 هوآوی به همراه بدنه آلومینیومی فوق باریک 9.9 میلی‌متری و وزن تنها 26 گرم، راحتی و حس خوب را در حین استفاده از ساعت، منتقل می‌کند. در واقع واچ فیت 3، باریک‌ترین و در عین حال سبک‌ترین ساعت هوشمند هوآوی تا به امروز است که نشان می‌دهد هوآوی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در طراحی این ساعت استفاده کرده است.

2. صفحه نمایش روشن‌تر:

روشنایی 1500 نیت ساعت هوشمند هوآوی واچ فیت 3 در مقایسه با روشنایی 1000 نیتی که اپل واچ SE فراهم می‌کند، تجربه کاربری راحت‌تری را با تنظیم خودکار روشنایی برای کاربران فراهم می‌کند و امکان مشاهده و خواندن اطلاعات صفحه ساعت در محیط‌های بیرونی و زیر نور مستقیم خورشید را بسیار راحت‌ می‌کند.

هوآوی WATCH FIT 3

3. پایش حرفه‌ای‌تر و علمی‌تر سلامت خواب:

با ارتقای فناوری اختصاصی هوآوی در پایش مراحل مختلف خواب یعنی HUAWEI TruSleep™ 4.0، ساعت هوشمند واچ فیت 3، تمامی مراحل خواب و حتی نحوه تنفس کاربر در حین خواب را با دقت نظارت و ثبت می‌کند و گزارش‌های مربوط به نحوه کیفیت خواب و راهکارهایی که منجر به بهبود خواب می‌شوند را از طریق اپلیکیشن Huawei Health ارائه می‌کند. این در حالیست که گزارش اپل واچ SE تنها محدود به مراحل مختلف خواب است.

4. دوام باتری:

WATCH FIT 3 تا 10 روز دوام باتری دارد و شارژ سریع این ساعت به شما امکان می‌دهد تا تنها با 5 دقیقه شارژ، یک روز کامل از آن استفاده کنید. عمر باتری جاییست که می‌توان به جرات گفت ساعت هوشمند هوآوی، با اختلاف بسیار زیادی، ساعت اپل واچ SE را که تنها عمر باتری 18 ساعته دارد شکست داده است.

هوآوی WATCH FIT 3

5. قیمت به‌صرفه:

در بحث قیمت، هوآوی واچ فیت 3 به طور قابل ملاحظه‌ای از رقیب خود Apple Watch SE به‌صرفه‌تر است. برای ساعت هوشمند هوآوی در دوره پیش‌فروش در سایت دیجی‌کالا 10% تخفیف بیشتر نیز در نظر گرفته شده است.

6. سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS:

هوآوی واچ فیت 3 به هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابلیت اتصال دارد. تفاوتی ندارد که مدل گوشی شما چه باشد، کافیست اپلیکیشن AI Life یا Huawei Health را روی دستگاه خود نصب و این ساعت هوشمند را به آن متصل کنید.

در سایر بخش‌های مربوط به طراحی نظیر جنس آلومینیومی بدنه، صفحه نمایش مربعی، تنوع انتخاب و بندهای مختلف برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی، مدیریت علمی شاخصه‌های سلامتی و فعالیت‌های ورزشی، حافظه داخلی و پخش آفلاین موزیک، پشتیبانی از تماس بلوتوثی و چرخه قاعدگی بانوان، هر دو دستگاه، قابلیت‌های مشابهی را ارائه می‌دهند.

در نهایت چنانچه قصد خرید ساعت هوشمند جدیدی را دارید، هوآوی واچ فیت 3 با طراحی فوق باریک و مدرن، عمر باتری قابل توجه و قیمت رقابتی و به صرفه، یکی از گزینه‌های مورد توجه است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات هوآوی، می‌توانید به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*