قابلیت انحصاری گوشی های سامسونگ

سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!

سامسونگ مشغول کار روی قابلیتی است که پرچمداران دو نسل قبلی سری گلکسی در انتظارش هستند. قابلیتی که دنیای ارتباطات را متحول می‌کند.

با پشتیبانی رسمی اندروید 15 از اتصال ماهواره‌ای، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های اندرویدی رده بالا به زودی صاحب این قابلیت خواهند شد؛ اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل و گلکسی سامسونگ اولین گوشی‌هایی باشند که از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

منتظر ارتباط ماهواره‌ای در پرچمداران سامسونگ باشید

مشاهده قطعه کدهای مرتبط با این قابلیت در برخی از اپلیکیشن‌های سامسونگ، نشانه‌ای بر این است که غول کره‌ای قصد دارد امکان برقراری ارتباط از طریق ماهواره را برای کاربرانش فراهم کند؛ قابلیتی که هم‌اکنون کاربران آیفون 14 و آیفون 15 از آن بهره می‌برند.

قابلیت انحصاری گوشی های سامسونگ

با این حال، پیاده‌سازی این قابلیت در اندروید کاربردی‌تر خواهد بود. چرا که این امکان نه تنها برقراری ارتباط با سرویس‌های اضطراری در نبود شبکه را ممکن می‌سازد، بلکه ارسال پیام به دوستان و اعضای خانواده را نیز در بر می‌گیرد.

این قابلیت به صورت پیش‌فرض در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان SMS و MMS گنجانده خواهد شد، اما به نظر می‌رسد در ابتدا تنها از طریق اپلیکیشن Google Messages قابل استفاده باشد؛ بنابراین، اگرچه ممکن است اپلیکیشن پیام‌رسان سامسونگ شما را از اتصال به ماهواره مطلع کند، اما برای ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره به Google Messages هدایت خواهید شد.

با وجود این محدودیت احتمالا کاربران سامسونگ چندان نگران نخواهند بود. چرا که شایعات مربوط به ورود قابلیت اتصال ماهواره‌ای به گوشی های سامسونگ به دوران پیش از عرضه گلکسی اس 23 برمی‌گردد. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه گلکسی اس 25، هنوز هیچ اعلام رسمی در خصوص زمان دقیق ارائه این قابلیت صورت نگرفته است.

پیش‌تر در زمان عرضه سری گلکسی اس 23، مدیر بخش موبایل سامسونگ، آقای “TM Roh” اعلام کرده بود که ارائه قابلیت اتصال ماهواره‌ای به دلیل محدودیت‌های موجود و عدم زیرساخت مناسب، برای گوشی‌های سامسونگ زود است.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴ مقایسه کیفیت عکاسی در نور کم با آیفون 14 پرو، گلکسی S23 اولترا، پیکسل 7 پرو و وان پلاس 11 چگونه موقعیت مکانی گوشی را فقط با یک کلیک تغییر دهیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*