آیفون 16 SE 4

آیفون SE 4 این ویژگی جذاب خانواده آیفون 16 را به ارث خواهد برد

به نظر می‌رسد نسل آینده گوشی های اقتصادی اپل، آیفون SE 4 بیش از آنچه گمان می‌کردیم به آیفون 16 شبیه خواهد بود. اما این دو گوشی از چه نظر به هم شبیه هستند؟

در حالیکه چشم اکثر علاقمندان اپل به ماه سپتامبر 2024 و رونمایی خانواده آیفون 16 دوخته شده، طرفداران سری آیفون‌های ارزان‌قیمت iPhone SE منتظر فرا رسیدن بهار 2025 هستند؛ فصلی که در آن آیفون SE 4 سرانجام رونمایی خواهد شد. به‌تازگی اخباری جدید از این گوشی اقتصادی اپل منتشر شده که حاکی از شباهت‌های فراوان آن با آیفون 16 است.

آیفون SE 4 از آنچه گمان می‌کنید به آیفون 16 شبیه‌تر خواهد بود

یکی از افشاگران تازه‌وارد شبکه اجتماعی وایبو در چین که پیش‌تر اطلاعاتی به‌ظاهر صحیح را در خصوص رنگ‌بندی سری آیفون 16 منتشر کرده بود به‌تازگی اعلام کرده که قاب پشتی نسل چهارم آیفون اس ای طراحی مشابه با نسخه استاندارد آیفون 16 خواهد داشت. این مساله علیرغم آن که از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد با شایعات پیشین مبنی بر تصمیم اپل بر استفاده از نمونه‌ای دستکاری‌شده از قاب آیفون 14 در تضاد است.

گوشی iPhone SE 4

در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، احتمالا آیفون SE 4 بر خلاف سه نسل گذشته خود به‌جای یک دوربین به دو دوربین مجهز خواهد شد که آرایشی عمودی خواهند داشت تا برای ضبط ویدیوهای سازگار با هدست ویژن پرو مناسب باشند. شایعات قبلی در خصوص iPhone SE 4 همچنین از تجهیز این گوشی به حسگر فیس آیدی، دوربین 48 مگاپیکسلی، شارژ USB-C و حتی کلید اکشن باتن خبر داده بودند و برخی حتی احتمال تجهیز آن به صفحه نمایش اولد و داینامیک آیلند را نیز مطرح کرده بودند. بنابراین شایعه جدید افزایش تعداد دوربین‌های این گوشی چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

تحقق هریک از این حدس و گمان‌ها البته به تصمیم اپل در خصوص قیمت‌گذاری نسل جدید آیفون‌هایش اقتصادی‌اش بستگی خواهد داشت. بسیاری منابع گزارش داده‌اند که کوپرتینویی‌ها به دنبال عرضه آیفون اقتصادی خود با قیمتی کمتر از 500 دلار هستند که در این صورت بسیاری از این مشخصات فنی احتمالی آیفون SE 4 احتمالا به واقعیت نخواهند پیوست.

آیفون 16 SE 4

اخبار موجود در خصوص iPhone SE 4 همچنین به احتمال عرضه رسمی آن در فصل بهار سال آینده خبر داده‌اند. در این صورت فاصله زمانی انتشار نسخه‌های سوم و چهارم این گوشی سه سال خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام اطلاعات گوشی اقتصادی آیفون SE 4 لو رفت چرا آیفون ۱۶ استاندارد بهترین پرچمدار ۲۰۲۴ اپل خواهد بود؟ کلید موفقیت آیفون ۱۶ در دستان بدترین آیفون تاریخ

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*