قیمت ری‌ را

پژو 207 صندوق دار در راه است، قیمت ری‌ را همین هفته اعلام می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در مجمع عمومی سالانه این شرکت از زمان اعلام قیمت ری‌ را و اولین مرحله فروش و عرضه آن در بازار خبر داد.

بر اساس آخرین اخبار خودرو، علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای این شرکت در طول یکسال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲، از اهداف آینده این خودروساز برای افزایش فروش محصولات، تاریخ اعلام قیمت ری‌ را و عرضه پژو 207 صندوق دار خبر داد و رویکردهای این شرکت برای سال جاری را در مسیر توسعه و سودآوری برشمرد.

تاریخ دقیق اعلام قیمت ری را، اولین کراس اوور تولید داخل

قیمت ری‌ را

علیمردان عظیمی با بیان اینکه در مسیر تحقق شعار امسال، برنامه افزایش ۲۷ درصدی تولید در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته است، ابراز داشت که شروط تحقق تولید سال ۱۴۰۳، تامین ارز به میزان مورد نیاز و به‌روز آوری قیمت محصولات است. همچنین وی با اشاره به رویکرد ایران خودرو برای تحقق تولید و عرضه خودرو در سال ۱۴۰۳، تمرکز تولید بر محصولات اقتصادی را اولین برنامه ایران خودرو در سال جاری دانست.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه ری‌ را ایمن ترین خودروی تولید داخل است، اعلام کرد که چهارشنبه هفته جاری قیمت این محصول اعلام خواهد شد و محصول وارد مرحله فروش و عرضه به بازار می‌شود. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این زمینه گفت:

تلاش ما خارج کردن ری را از قیمت‌گذاری دستوری است، اما حتی در صورت قیمت گذاری، ری‌ را حاشیه سود بسیار خوبی داشته و بخشی از مشکلات آینده ایران خودرو را حل خواهد کرد. رویکرد طراحی و تولید این خودرو، تولید محصولی بوده است که کیفیت آن متمایز با سایر محصولات داخلی باشد و این محصول نگاه به کیفیت محصولات داخلی را تغییر خواهد داد.

وی تداوم پروژه های توسعه محصولی در راستای تنوع بخشی به سبد محصولات را ششمین رویکرد این خودروساز برای سال جاری دانست.

توسعه محصولات ایران خودرو و عرضه پژو 207 صندوق دار

قیمت ری‌ را

علیمردان عظیمی با اشاره به پروژه های توسعه محصول در ایران خودرو، عنوان کرد:

در حال حاضر تولید محصولات زیان ده متوقف شده و خودرو هایما 8S به سبد محصولات ایران خودرو اضافه شده است. در سبد محصولات داخلی، خودروی ری را و ۲۰۷ صندوق‌دار در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. هم چنین تارا توربو اتوماتیک و سورن توربو گازسوز در سبد تولیدات امسال قرار دارد که می‌توانند در زمینه حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرند.

عظیمی در نهایت با اشاره به رویکرد همه شرکت‌های خودروسازی دنیا در جهت برقی سازی و هیبریدی کردن مجصولات خود، اعلام کرد که در نیمه اول سال ۱۴۰۴ ری را برقی و تارای هیبرید به تولید خواهند رسید. وی با اشاره به اقداماتی که برای مدیریت سود و زیان باید صورت گیرد، عنوان داشت که بهینه سازی ترکیب تولید یکی از اقدامات مهم در این زمینه است.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
قیمت احتمالی برخی خودروهای کارکرده وارداتی؛ النترا ۲۰۲۰ فقط ۹۰۰ میلیون! سایپا مجوز افزایش قیمت گرفت؛ منتظر گرانی خودرو باشیم؟ چه ماشین هایی مشمول مالیات سالیانه خودرو در ایران می‌شوند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*