هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ

هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ، انقلاب به پا می‌کند

در گوشی های آینده سامسونگ شاهد پررنگ‌تر شدن نقش هوش مصنوعی خواهیم بود. غول کره‌ای به‌دنبال انقلاب تازه‌ای در صنعت موبایل است.

در سال‌های اخیر، شاهد گرایش روزافزون تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود بوده‌ایم. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با معرفی هوش مصنوعی Galaxy AI در سال جاری، گامی بلند در این مسیر برداشته است. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای عزم خودش را برای ارتقای جایگاه هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ جزم کرده و قصد دارد محصولاتی با طراحی کاملا متفاوت از نسل‌های فعلی به بازار عرضه کند.

هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ

تی‌ام رو، رئیس بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه جدید خودش اعلام کرده که بخش اعظم تحقیق و توسعه این بخش روی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد. وی با اشاره به عبارت «کاملا متفاوت» در خصوص طراحی این گوشی‌ها، به تغییرات چشمگیر و نوآورانه در نسل آینده محصولات سامسونگ اشاره کرد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی، برگ برنده گوشی های آینده سامسونگ

اگرچه او از ارائه جزئیات بیشتری در این خصوص خودداری کرده، اما شواهد نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ از قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه‌های مختلف مانند پردازش تصویر، ویرایش صدا و ویدیو، ترجمه زبان و موارد دیگر بهره خواهند برد. به‌طور مثال، استفاده از فناوری Galaxy AI می‌تواند طرح‌های خام ترسیم شده با قلم S Pen را به تصاویری با جزئیات دقیق تبدیل کند. ما در گزارشی مفصل در مورد قابلیت جذاب تبدیل طراحی به نقاشی سه بعدی در گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ پرداخته‌ایم.

علاوه بر ارتقای هوش مصنوعی، سامسونگ روی افزایش تحرک‌پذیری و کاربردی‌تر شدن گوشی‌های هوشمند خود نیز تمرکز دارد. این احتمال وجود دارد که شاهد استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر، شاید با قابلیت تاشو یا رول شدن و همچنین سنسورهای بیشتر در این گوشی‌ها باشیم تا به کامپیوترهای همراه کاملی تبدیل شوند.

هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی خود در هدفون‌ها با ویژگی‌هایی مانند ترجمه فوری زبان استفاده می‌کند. این امر نشان می‌دهد که لوازم جانبی نیز نقشی کلیدی در برنامه‌های این شرکت برای ایجاد یک اکوسیستم کامل هوش مصنوعی ایفا خواهند کرد.

با توجه به شواهد موجود، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ با طراحی نوآورانه و قابلیت‌های پیشرفته باشیم. این محصولات می‌توانند تحول بزرگی در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده و تجربه کاربری کاملاً جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*