شرایط فروش دنا پلاس

شرایط فروش دنا پلاس در مرداد 1403

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس دستی و اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه در مرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه جدید ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان واجد شرایط خودرو دنا پلاس دستی و اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۳ فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش دنا پلاس دستی – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس

در این طرح، خودرو دنا پلاس دستی با شرایط عرضه فوق‌العاده و موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۵۶۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین این خودرو با شرایط پیش فروش و موعد تحویل دی ۱۴۰۳ با قیمت ۲۸۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان، و موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ با قیمت ۲۵۲ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است متقاضیان گروه دنا پلاس دستی می‌توانند در طرح جایگزینی خودرو تارا اتوماتیک را با شرایط فوق‌العاده و موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۶۹۰ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان خریداری نمایند.

جدول فروش دنا پلاس اتوماتیک – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش دنا پلاس

در این طرح نیز خودرو دنا پلاس اتوماتیک با شرایط عرضه فوق‌العاده و موعد تحویل ۹۰ روز کاری با قیمت ۷۰۱ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان و شرایط پیش فروش با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ با قیمت ۳۵۰ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین متقاضیان گروه دنا پلاس اتوماتیک می‌توانند در طرح جایگزینی خودرو تارا اتوماتیک را با شرایط فوق‌العاده و موعد تحویل ۹۰ روز کاری با قیمت 690 میلیون و 773 هزار تومان و شرایط پیش فروش با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ با قیمت 345 میلیون و 386 هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*