موتورولا گوشی نازک نظامی

موتورولا تیزر نازک ترین گوشی جهان با استانداردهای نظامی را منتشر کرد

تصاویر اخیری که موتورولا منتشر کرده حاکی از معرفی نازک ترین گوشی دنیا مجهز به استانداردهای نظامی در آینده نزدیک است.

موتورولا به‌تازگی تیزرهایی مربوط به محصول جدیدی را منتشر کرده که قرار است نازک ترین گوشی دارای استانداردهای نظامی در طراحی و ساخت جهان باشد و به‌زودی رونمایی شود. این گوشی جدید استاندارد MIL-STD-810 را برای مقاومت و استحکام کسب کرده و در برابر آسیب‌های فیزیکی مثل سقوط از ارتفاع، لرزش، حرارت بیش از حد، سرمای بیش از حد و رطوبت مقاوم خواهد بود.

موتورولا نازک ترین گوشی مجهز به استانداردهای نظامی را می‌سازد

برخی معتقدند گوشی جدید موتورولا در حقیقت همان Motorola Edge 50 Neo خواهد بود که اطلاعات اولیه آن مدتی پیش لو رفت. با این وجود هیچ تاییدیه‌ای در این خصوص در اختیارمان نیست. از سوی دیگر، می‌توان پیش‌بینی کرد میانرده آتی موتورولا به تراشه دایمنسیتی 7300 مدیاتک مجهز باشد و در نسخه‌های مختلف یکی با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه و دیگری با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی روانه بازار شود.

موتورولا گوشی نازک نظامی

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش pOLED این گوشی 6.5 اینچ و نرخ نوسازی آن 120 هرتز باشد؛ ضمن آن‌که احتمالا از لایه گوریلا گلس 3 نیز برای محافظت از صفحه نمایش استفاده خواهد شد. بر اساس شایعات و اخبار موجود، ماژول دوربین پشتی این گوشی موتورولا سه‌تایی و متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 10 مگاپیکسلی تله فوتو باشد و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در بالای صفحه نمایش به کار گرفته شود.

میانرده موتو اج 50 نئو

از سوی دیگر، ظرفیت باتری این گوشی نیز 4310 میلی آمپر ساعت، ضخامت آن 8.1 میلیمتر و وزن آن 171 گرم خواهد بود. گوشی آتی موتورولا همچنین در چهار رنگ آبی، کرمی، خاکستری و قرمز روانه بازار خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
این موبایل ها، بهترین گوشی های ماه گذشته از نگاه انتوتو بوده‌اند گوشی موتورولا موتو اج ۲۰۲۴ با امکانات پرچمداران و قیمت یک میان‌رده از راه رسید موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و شارژ ۱۲۵ واتی معرفی شد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*