دوربین پوکو M6 پلاس

دوربین و طراحی جذاب پوکو M6 پلاس 5G را تماشا کنید

شیائومی برخی جزئیات مربوط به طراحی زیبا و دوربین های پوکو M6 پلاس 5G را منتشر کرده است. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که Poco M6 Plus با قیمت مناسب دل علاقه‌مندان به گوشی‌ های شیائومی را خواهد برد.

سری پوکو ام معمولا بازار گوشی‌های اقتصادی را هدف می‌گیرد. این گوشی‌ها بیشتر برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند با پرداخت مبلغی مناسب مجموعه‌ای از امکانات جذاب را داشته باشند. تاکنون شیائومی توانسته با گوشی‌های پوکو در این زمینه موفق باشد. حالا نیز شاهد انتشار جزئیات مربوط به دوربین پوکو M6 پلاس 5G هستیم.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که پوکو M6 Plus 5G از دو دوربین عمودی در در بدنه پشتی بهره می‌برد. یک فلاش LED نیز به‌صورت دایره‌ای در کنار دوربین ها قرار گرفته و ممکن است از دور به‌شکل دوربین سوم دیده شود. هنوز جزئیات زیادی از این گوشی منتشر نشده است؛ اما می‌دانیم که قرار است پنجشنبه همین هفته به‌صورت رسمی در هند معرفی شود. پوکو هنوز در مورد عرضه بین‌المللی M6 پلاس 5G سکوت کرده است.

دوربین پوکو M6 پلاس

همچنین شرکت سازنده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 برای این گوشی استفاده کرده که قرار است زوم ۳ برابری بدون افت کیفیت را برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. طراحی بدنه پشتی با دو رنگ مختلف نیز پیشتر در تعدادی از گوشی‌های شیائومی دیده شده بود و ظاهرا قرار است در مدل‌های زیادی استفاده شود. اگر شیائومی سنت قیمت‌گذاری پیشین خود را حفظ کند، احتمالا پوکو M6 پلاس 5G با برچست قیمتی ۱۸۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی تمام مشکلات Poco F3 شیائومی را بشناسید مقایسه پوکو X6 پرو با ردمی نوت 13 پرو پلاس، کدام گوشی میانرده جدید شیائومی را بخریم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*