قابلیت آیفون گوشی چینی

این قابلیت جذاب آیفون به زودی در گوشی های چینی هم فعال می‌شود

به نظر می‌رسد نسل بعدی گوشی های چینی پرچمدار اوپو قرار است دو قابلیت جذاب آیفون ها را به کاربرانش ارائه دهد. این قابلیت‌ها چه چیزهایی هستند؟

بر اساس اخبار موجود کمپانی اوپو قرار است نسل جدید پرچمداران خود، خانواده Find X8 را در سه ماه پایانی سال 2024 رونمایی و معرفی کند. علیرغم این که هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در خصوص این گوشی پرچمدار در اختیارمان نیست؛ اما شایعات از حضور قابلیت‌های نرم افزاری جذاب در این گوشی خبر می‌دهند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت های این سری گوشی های چینی که به‌نوعی کپی‌کاری از آیفون به شمار می‌رود، ویژگی Live Photos یا تصاویر زنده است که نخستین بار توسط سری رنو 12 این کمپانی ارائه شد.

قابلیت Live Photos و ایردراپ آیفون به‌زودی در گوشی های پرچمدار چینی

اطلاعات جدید در خصوص اوپو فایند ایکس 8 توسط افشاگر سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل، Digital Chat Station منتشر شده است. او ادعا کرده که اوپو قصد دارد قابلیت تصاویر زنده را با تغییراتی جزیی در نسل جدید پرچمدارانش تعبیه کند. عملکرد این قابلیت دقیقا همانند چیزی است که اپل ارائه کرده و تعداد زیادی تصویر از یک سوژه را لحظاتی قبل و بعد از فشردن کلید شاتر ثبت می‌کند تا تصویر ثبت‌شده نهایی چیزی شبیه به یک ویدیوی کوتاه به نظر برسد.

پرچمدار Oppo

البته گوشی های اوپو احتمالا امکان انتشار این تصاویر زنده با سایرین را فراهم خواهند کرد؛ چیزی که در بسیاری گوشی‌های اندرویدی امکان‌پذیر نیست.

از سوی دیگر، DCS همچنین گزارش داده که سری گوشی های پرچمدار اوپو فایند ایکس 8 همچنین ممکن است از «ایر دراپ» نیز پشتیبانی کرده و امکان اشتراک‌گذاری دوطرفه اطلاعات بین گوشی های اوپو و آیفون‌ها را نیز فراهم کنند. در صورتی که Oppo واقعا بتواند چنین قابلیتی را در نسل بعدی پرچمدارانش تعبیه کند گام بزرگی در مسیر رقابت با گوشی‌های پرادعای اپل برداشته است.

طبق اطلاعات پیشین، مدل‌های استاندارد و پرو اوپو فایند ایکس 8 هردو از تراشه‌های پرچمدار دایمنسیتی 9400 بهره برده و نمایشگرهایی اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند داشت. با این حال صفحه نمایش مدل استاندارد احتمالا تخت و حاشیه‌های صفحه نمایش مدل پرو خمیده خواهد بود.

قابلیت آیفون گوشی چینی

در بخش دوربین انتظار می‌رود شاهد استفاده از یک ماژول سه‌گانه در پشت پرچمداران آینده اوپو باشیم که یک واحد تله فوتو پریسکوپ تنظیم‌شده توسط هاسلبلاد با توانایی بزرگنمایی نوری سه برابری در آن تعبیه شده است. از سوی دیگر، حسگر اصلی به کار رفته در دوربین این گوشی هم احتمالا 50 مگاپیکسلی بوده، اندازه‌ای 1/1.4 اینچی داشته و توسط سونی طراحی خواهد شد. اوپو همچنین احتمالا از الگوریتم‌های پیشرفته پردازش تصاویر در این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد تا کیفیت تصاویر خروجی را ارتقا دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
اوپو فایند X7 اولترا با دوربین شگفت‌انگیز رونمایی شد؛ سر تعظیم دوربین‌های DSLR به یک موبایل چینی اوپو فایند N3 فلیپ، رقیب پر ادعای گلکسی زد فلیپ 5 معرفی شد این گوشی چینی جدید احتمالا سلطان دوربین گوشی های موبایل در سال ۲۰۲۴ خواهد بود این گوشی چینی تاج پادشاهی دوربین را از گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ گرفت

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*