باز هم دسته نینتندو NX دیده شد؛ آیا واقعی است؟

نینتندو یکی از تاریخ‌سازان عرصه بازی است. کنسول آینده این کمپانی بسیار پر سر و صدا بوده و برای خیلی از گیمر‌ها جذاب است. اخیرا تصاویری مربوط به دسته این کنسول بازی منتشر شده اند.

قطعاً اگر نینتندو قصد داشته باشد تا کنسول جدیدش به عنوان یکی از مهمترین‌های E3 2016 باشد، کار سختی را پیش رو خواهد داشت. در ابتدا باید به بخش سخت افزاری این کنسول اشاره کرد که باید قدرتمند و در سطح کنسول‌های نسل هشتمی رقبایش باشد. بنابراین دیگر نباید انتظار یک کنسول ضعیف مانند Wii U را از این سازنده کهنه کار داشته باشیم.

در درجه دوم یکی از چیزهایی که می‌تواند هر گیمری را به سمت خود بکشاند کنترلر آن دستگاه است. اخیراً فردی به نام perkele37 تصاویری را در حساب کاربری ردیت خودش قرار داده است که ادعا می‌کند این تصاویر مربوط به کنترلر کنسول نینتندو NX است.

تصاویر منتشر شده دقیقاً با پتنت‌هایی که چندین ماه پیش به نمایش درآمده بودند مطابقت دارد. کنترلری که فقط دو اهرم فیزیکی دارد و ماباقی کلید‌ها به صورت لمسی بر روی آن قرار گرفته اند.

Nintendo NX Prototype Controller 2

در حال حاضر نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا این تصاویر مربوط به نمونه اولیه این کنترلر هستند و یا یک ایده خیال پردازانه از سوی میلیون‌ها هوادار کمپانی نینتندو است.

نینتندو به هواداران خودش این قول را داده است که کنسول جدید آنها کاملاً متفاوت با کنسول‌هایی باشد که تا به حال توسط آنها عرضه شده است. با این حال باید تا چند ماه دیگر صبر کرد تا بتوانیم این کنسول را با کدنام NX از نزدیک ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*