مشخصات وان پلاس ۳ لو رفت؛ ۱۹ فروردین زمان معرفی پرچمدار وان پلاس

بر اساس تازه ترین شایعات، وان پلاس قصد دارد تا در تاریخ ۱۹ فروردین ماه از پرچمدار جدید خودش وان پلاس ۳ ( OnePlus 3 ) رونمایی کند. جالب است بدانید بنچمارک انتوتو این گوشی نیز به بیرون درز کرده و خبر از گوشی قدرتمندی می‌دهد.

یکی از اتفاقات بزرگ وان پلاس در سال گذشته رونمایی از اپلیکیشن واقعیت مجازی مخصوص گوشی وان پلاس ۲ بود. بنابراین چیز عجیبی نخواهد بود که ما این اپلیکیشن را برای پرچمدار آینده این کمپانی چینی نیز ببینیم.

اما جدا از همه این‌ها، در تازه‌ترین شایعات عنوان شده است که وان پلاس در تاریخ ۱۹ فروردین (۷ آوریل) میزبان یک رویداد خبری خواهد بود و به لطف اطلاعاتی که در وبسایت AnTuTu قرار دارد ما انتظار آن را داریم که در این رویداد، وان پلاس ۳ را برای نخستین بار ببینیم.

با توجه به اطلاعات موجود در AnTuTu، وان پلاس ۳ با شماره مدل A3000 به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD مجهز خواهد بود. در زیر قاب آن نیز تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه یک پردازنده ۴ هسته‌ای وظیفه پردازش داده‌ها را خواهند داشت. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین ۱۶/۸ اینچ و همچنین سیستم عامل اختصاصی Oxygen اشاره کرد که بر مبنای اندروید مارشمیلو اجرا خواهد شد.

وان پلاس ۲ با شعار “قاتل پرچمداران” در سال گذشته عرضه شد. اما خیلی زود مشخص شد که میل عمومی به سمت این تلفن‌های هوشمند چندان زیاد نیست. به همین خاطر OnePlus 3 می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در آینده این تولیدکننده چینی ایفا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه صفحه نمایش این گوشی رو QHD در نظر میگرفتن آینده ی درخشان و فروش خوبی رو شاهد بودیم در این گوشی اما با توجه به اینکه صفحه نمایش رو HD در نظر گرفتن این گوشی درحد غول های امسال نخواهد بود

    • امیرحسین محمودزاده ابوزیدابادی

      دوست عزیز لطفا منطق رو زمینه نظرتون بکنیید و بدونیید کارایی کلی دستگاه برتری رو ثابت میکند نه اعداد و ارقامی که فقط روی کاغذ نوشته میشوند و اثر بسیار کمی دارند!
      وقتی چشم انسان بیشتر از ۳۰۰ پیکسل را تشخیص نمیدهد فکر نمیکنم نیازی به فشار به باتری برای گول دادن مخاطب کرد ! متاسفانه شرکتهایی نظیر سامسونگ و سونی از این حقه ها استفاده میکنند امکاناتی که در اس ۴ بود رو یادتونه؟!قطع فیلم هنگام تکان دادن سر و ….