مدیرعامل ال جی: آیفون SE به جز تکنولوژی و ویژگی‌های قدیمی چیز دیگری ندارد

در حالی که اپل به تازگی از محصول جدید خودش آیفون SE رونمایی کرده است، مدیرعامل ال جی معتقد است که عرضه محصولاتی با سخت افزار قدیمی راه و روش درستی نخواهد بود.

iphone-seاوایل هفته جاری بود که اپل بالاخره از آیفون SE، مدل جایگزین آیفون ۵ با سخت افزاری قدرتمند، پردازنده‌های سریعتر، دوربین بهتر و مناسب‌تر از پرچمدار سال ۲۰۱۳ خودش رونمایی کرد. عرضه یک اسمارت فون نسبتاً ارزان قیمت در اوایل سال می‌تواند نشان دهنده آن باشد که اپل قصد دارد تا نبض بازار گوشی‌های ارزان قیمت را در دست بگیرد و یا شرایط را برای خرید یک گوشی ارزان قیمت توسط علاقه مندان به اپل محیا کند. این تلفن هوشمند ۴ اینچی در هفته آینده و با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. به نوعی می‌توان آیفون جدید اپل را محصولی با بدنه آیفون ۵ اس و سخت افزاری همانند آیفون ۶ اس دانست. بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی آیفون SE را مناسبترین انتخاب در این رنج قیمتی می‌دانند اما چو جو-نو مدیرعامل کمپانی کره‌ای ال جی با این قضیه موافق نیست.

این امری تازه نیست که تولیدکنندگان نسخه‌های جدیدی را از محصولات قدیمی خود ارائه کنند. اما چنین چیزی از نظر مدیرعامل ال جی مورد تأیید نیست. وی که طی مراسمی در شهر سئول در ارتباط با پرچمدار جدید این کمپانی ” ال جی جی ۵ و پکیج دوستان ” سخن می‌گفت، در ارتباط با محصول جدید اپل نیز سخن به زبان آورد. وی در اینباره گفته است:

” عرضه محصولی که هیچ پیشرفتی در آن دیده نشود و دقیقاً همان تکنولوژی قدیمی باشد نزد ال جی جایگاهی ندارد.”

درست زمانی که اپل خط تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به سخت افزاری قدیمی را راه اندازی کرده، ال جی امیدوار است که بتواند چشم‌ها را به سمت پرچمدار جدیدش خیره کند. جی ۵ با طراحی ماژولار خودش توانسته محبوبیت جهانی زیادی را کسب کند با این حال باید منتظر ماند و دید که این گوشی چه میزان فروش را به دست می‌آورد. چو جو-نو بر این باور است که ترکیب بین سرگرمی و عناصر تخیلی موجود در جی ۵ و دوستان می‌تواند نوک پیکان بازار گوشی‌های هوشمند را به سمت این شرکت بچرخواند.

اپل با در نظر گرفتن مسیری امن در این راه گام برداشته است. ال جی نیز با ارائه کردن ایده‌های جدیدش امیدواری زیادی را برای کسب موفقیت‌های بسیار گسترده دارد. از همین رو نمی‌توان انتظار داشت که محصولی مانند آیفون SE، مدیرعامل این تولیدکننده مبتکر را راضی کند.

با این حال اپل در پیکربندی یک سخت افزار قدرتمند در اسمارت فون ارزان قیمت ۴۰۰ دلاری بسیار موفق عمل کرده است. بازار گوشی‌های هوشمند به یک شلوغی نسبتاً بی سابقه‌ای برخورده است که ما در آن شاهد محصولات قدرتمندی نظیر گلکسی اس ۷ سامسونگ، ال جی جی ۵ و به زودی دو محصول آیفون SE و اچ تی سی ۱۰ خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نظری برای نصب برنامه ای رو گوشی دارم که فروش شما را چند برابر خواهد کرد