لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

با سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ آشنا شوید

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ سطح جدیدی از شخصی‌سازی را برای کاربران خود به همراه دارند. در ادامه با سیر تحول این لوازم خانگی سامسونگ آشنا می‌شویم.

سامسونگ در سال 2019 برای سری جدید و خاص لوازم خانگی خود از کلمه Bespoke استفاده کرد که در لغت به معنای سفارشی یا ساخت کالایی طبق سلیقه و خواست مشتری است. لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ با امکان شخصی‌سازی گسترده باعث آغاز عصر نوینی از راحتی و آسایش در خانه‌های کاربران شدند.

سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

سامسونگ طی 5 سال اخیر توانسته لوازم خانگی سری Bespoke خود را به شکل کامل توسعه دهد تا بتوانند قابلیت‌ها و سرویس‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهند. در سال 2024 نیز این شرکت برای محصولات خود از قابلیت پیشرفته هوش مصنوعی استفاده کرده و این سری را با نام Bespoke AI روانه بازار کرده است. در این مقاله با بررسی سیر تحول لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چشم‌انداز هوش مصنوعی برای همه (AI for All) چگونه باعث بهینه‌تر شدن زندگی کاربران شده است.

سری Bespoke از 2019 تا 2020: رنگ بخشیدن به لوازم خانگی

سامسونگ در ژوئن 2019 ایده Bespoke را در پروژه PRISM خلق کرد. سامسونگ پروژه PRISM را در نظر گرفت تا بتواند از یک تولیدکننده لوازم خانگی به برندی مشتری‌محور تبدیل شود. محصولات سری Bespoke مجموعه‌ای گسترده از محصولات در جنس و رنگ‌های مختلف را به کاربران خود ارائه کردند تا بتوانند به خوبی به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان پاسخ دهند و حداکثر سفارشی‌سازی را برای آنها فراهم سازند.

سامسونگ با شعار «متناسب با سبک زندگی شما» (Fits Your Lifestyle) تصمیم گرفت تا در سال 2020 تعداد این سری از محصولات لوازگ خانگی را با اضافه کردن یخچال و ماشین ظرفشویی گسترش دهد. همچنین سامسونگ تا پایان سال 2020 توانست مجموع آمار فروش لوازم خانگی سری Bespoke را به بیش از 1 میلیون دستگاه برساند.

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

سری Bespoke Home در سال 2021‌:‌ ارائه تجربه لوازم خانگی متصل برای خانه 

سامسونگ در سال 2021 توانست استراتژی سری Bespoke Home را در تمام لوازم خانگی خود ارائه دهد. سامسونگ برای تمامی مدل‌هایی که در این سال در سری Bespoke عرضه شدند یک سرویس وارانتی نامحدود و دائمی جدید برای تعویض رایگان کمپرسور و موتور دیجیتال اینورتر در نظر گرفت. ضمن اینکه استایل‌های جدیدی نیز برای یخچال فریزر پرچمدار Bespoke نیز ارائه شد تا کاربران بتوانند پنل دلخواه خود را از بین 360 رنگ جذاب انتقال کنند. همچنین کاربران می‌توانستند علاوه بر 22 پیکربندی پنل اولیه از ترکیب رنگ‌های پیشنهادی از شرکت رنگ‌آمیزی لوکس بنجامین مور (Benjamin Moore) نیز استفاده کنند.

سامسونگ با دنبال کردن این استراتژی توانست جایگاه سری Bespoke Home در بازار آمریکای شمالی و اروپا را تثبیت کند. مشتریان این بازارها با خرید یخچال، مایکروفر یا ماشین ظرفشویی Bespoke قادر بودند از اکوسیستم هوشمند، مایکروفر یا ماشین ظرفشویی Bespoke نیز استفاده کنند.

سری Bespoke Home 2.0 در سال 2022: لوازم خانگی پرمیوم با ارزشی ماندگار

سامسونگ با سری Bespoke Home 2.0 در سال 2022 میلادی توانست ارزش‌های بیشتری نسبت به قبل را در محصولات خود به وجود آورد و برای نخستین بار مردم سراسر جهان به ماشین‌های لباسشویی و تهویه مطبوع این سری دسترسی پیدا کنند.

همچنین کاربران این لوازم خانگی از سرویس بر پایه هوش مصنوعی SmartThings Home Life برای اتصال و کنترل لوازم خانگی مختلف بهره‌مند شدند. ضمن اینکه سامسونگ طی همکاری با شرکت پاتاگونیا (Patagonia)، توانست چرخه میکروفیبر کمتر (Less Microfiber) را برای ماشین لباسشویی‌های Bespoke AI در نظر بگیرد که باعث کاهش انتشار ذرات میکروپلاستیک در لباسشویی‌ها می‌شود.

سامسونگ در سال 2022 سری Bespoke Infinite Line را نیز روانه بازار کرد که سطح جدیدی از لوکس بودن را به همراه داشت. یخچال پرچمدار این سری از مواد طبیعی بادوامی نظیر آلومینیوم، سرامیک و استیل ضدزنگ بهره می‌برد که با ظاهر زیبا و باشکوه خود موفق به بازتعریف مفهوم لوازم خانگی شده بود.

Bespoke AI Laundry Combo

سری Bespoke Life در سال 2023: لوازم خانگی متصل برای سبک زندگی پایدار

سری Bespoke Life سامسونگ در سال 2023 با تاکید بر ارزش‌های اصلی این برند شامل پایداری، اتصال همه‌جانبه و طراحی برحسته روانه بازار شدند. سامسونگ با ادغام هوش مصنوعی به شکل فعال در مجموع لوازم خانگی و همچنین اتصال آنها به قابلیت وای فای توانست گام بزرگی را برای تحقق این اهداف بردارد.

همچنین سامسونگ حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy Mode) که به عنوان یکی از قابلیت‌های نوآورانه پلتفرم SmartThings برای پایش مصرف انرژی محسوب می‌شود را نیز با هدف تاکید بیشتر بر زندگی پایدار روزانه و بهره‌وری انرژی به این محصولات خود اضافه کرد.

سری Bespoke AI در سال 2024: کار کمتر، زندگی بیشتر

سری Bespoke AI سامسونگ در سال 2024 برای کاربران خود قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی، پنل لمسی 7 اینچی AI Home و سطح بالایی از دستورات صوتی پشتیبانی شده در دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) را به همراه دارد.

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

یخچال Bespoke چهار در که از AI Family Hub بهره می‌برد، اکنون با قابلیت AI Vision Inside و به کمک دوربین نصب شده در داخل محفظه یخچال می‌تواند به شکل اتوماتیک مواد غذایی درون یخچال را شناسایی کرده و برای کاربران یک لیست خرید بسازد. ماشین لباسشویی و خشک کن سامسونگ Bespoke AI Laundry Combo نیز به هوش مصنوعی مجهز شده و و با تنظیمات سفارشی قادر به تنظیم خودکار قدرت موتور، مدت زمان شست‌وشو و همچنین خشک کردن لباس‌ها طبق مقدار آنها است. جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo AI Steam نیز از بخارشوی هوشمند با قابلیت AI Floor Detect بهره می‌برد و قادر به تشخیص انواع مختلف سطح کف و فرش است.

همچنین یخچال، ماشین لباسشویی و خشک کن این سری از محصولات سامسونگ از قابلیت باز شدن خودکار در (Auto Open Door) نیز بهره می‌برند تا کاربران به راحتی با یک لمس ساده بتوانند در این لوازم را باز کنند. حالت انرژی هوشمند این محصولات نیز در سال 2024 ارتقا پیدا کرده و باعث کاهش مصرف انرژی تا 60 درصدی در این محصولات می‌شود.

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ

لوازم خانگی سری Bespoke AI سامسونگ توانستند با ترکیب اتصال، هوش مصنوعی و توجه به محیط زیست باعث بهبود زندگی کاربران خود شوند و در زمان و انرژی مورد نیاز آنها برای انجام کارهای خانه نیز به میزان چشمگیری صرفه‌جویی کنند. سامسونگ همواره به دنبال تکامل لوازم خانگی سری Bespoke بوده تا عملکردی فراتر از انتظارات را به کاربارن خود ارائه دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*