وان یو آی 7 دوربین

آپدیت وان یو آی 7 این پیشرفت بزرگ را برای دوربین گلکسی اس 24 اولترا به همراه خواهد داشت

اگر گوشی پرچمدار گلکسی اس 24 اولترا – Galaxy S24 Ultra دارید، آپدیت وان یو آی 7 قرار است تحول بزرگی در دوربین گوشی‌تان ایجاد کند.

زمان اندکی تا رونمایی آپدیت وان یو آی 7 سامسونگ باقی مانده و تا همین الان نیز اخبار متعددی در خصوص این بروزرسانی جذاب منتشر شده است. احتمالا تا کنون در جریان تغییرات مهم آپدیت One UI 7 برای گوشی‌های تازه‌وارد و قدیمی‌تر سامسونگ قرار گرفته‌اید. با این حال جزئیات جدید حاکی از پیشرفت های چشم‌گیر دوربین گلکسی اس 24 اولترا در آپدیت وان یو آی 7 است.

وان یو آی 7 چگونه دوربین گلکسی اس 24 اولترا را متحول خواهد کرد؟

بر اساس اخبار جدیدی که افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اندروید، Ice Universe به‌تازگی منتشر کرده، آپدیت One UI 7 سامسونگ قرار است بهینه‌سازی‌های گسترده‌ای را برای دوربین گوشی پرچمدار Galaxy S24 Ultra به همراه داشته باشد که نتیجه آن‌ها شفافیت بالاتر عکس‌ها و ویدیوهای ثبت‌شده توسط این گوشی است. به‌طور دقیق، سامسونگ در این بروزرسانی کیفیت عکسبرداری مدهای 1X و 5X50MPa در این گوشی را بهینه‌سازی کرده و کیفیت کلی تصویربرداری این دوربین را به‌طور قابل توجهی ارتقا خواهد داد.

گوشی گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ البته پیش‌تر از ارتقای عملکرد دوربین گلکسی S24 اولترا با آپدیت وان یو آی 6.1.1 خبر داده بود. با این حال به نظر می‌رسد این آپدیت جزیی تنها بخشی از برنامه‌ای‌ست که کره‌ای‌ها برای ارتقای دوربین پرچمدار سال 2024 خود در سر دارند.

طبق اخبار و اطلاعات جدید لو رفته از بروزرسانی وان یو آی 7 این بروزرسانی قرار است تغییرات بصری گسترده‌ای را در بخش‌های متعددی مثل طراحی رابط کاربری مثل شکل آیکون‌ها ایجاد کرده و انیمیشن‌های روان‌تری را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر این، بهبود پانل اعلان‌ها و ایجاد تحولات مهم در رابط کاربری اپلیکیشن دوربین نیز از دیگر دستاوردهایی است که می‌توان از این بروزرسانی انتظار داشت.

بد نیست بدانید که از زمان رونمایی رسمی پرچمداران سری گلکسی اس 24 سامسونگ چندین آپدیت نرم افزاری مختلف برای این گوشی‌های پرچمدار عرضه شده است. برای مثال، یکی از آپدیت‌های اس 24 اولترا سرعت شاتر و میزان شفافیت ویدیوها و اکسپوژر آن را افزایش داد؛ درحالیکه مشکل بالانس نامناسب رنگ نیز در دیگر بروزرسانی این گوشی برطرف شد.

وان یو آی 7 دوربین

سامسونگ البته هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از وان یو آی 7 داشته و حتی پیش از آن بروزرسانی وان یو آی 6.1.1 را در نوبت انتشار دارد. طبق گزارش منابع آگاه، One UI 7 هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و تا انتشار آن به‌صورت عمومی زمان زیادی باقی مانده است.

در گجت نیوز بخوانید:
لیست گوشی های سامسونگ که آپدیت اندروید 15 و بروزرسانی ONE UI 7 را دریافت می‌کنند ارسال پیام ماهواره ای با ONE UI 7 به گوشی های سامسونگ می‌آید آپدیت اندروید 15 و One UI 7 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهند شد گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*