گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ

گوشی تاشو اقتصادی هواوی نوا فلیپ در تصاویر جدیدی رخ نشان داد

انتشار تصاویر رسمی گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ نشان می‌دهد که یک رقیب دیگر برای گلکسی زد فلیپ 6 در راه است. هواوی Nova Flip ترکیبی از مشخصات خوب و قیمت اقتصادی را برای کاربران ارائه خواهد کرد.

پس از رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ و معرفی گلکسی زد فلیپ 6، شاهد رونمایی از گوشی های تاشو مختلف هستیم. حالا نیز ظاهرا نوبت به هواوی رسیده است تا با پرده‌برداری از گوشی تاشو نوا فلیپ توجه علاقه‌مندان به اخبار فناوری را به‌خود جلب کند.

تصاویر و مشخصات گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ پیش از معرفی رسمی لو رفتند

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از گوشی جدید هواوی می‌توان متوجه شد که شرکت سازنده رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. هواوی در بدنه پشتی از یک نمایشگر مربعی نسبتا کوچک استفاده کرده تا قیمت نهایی دستگاه را کاهش دهد. بدین‌ترتیب کاربران بیشتری به سمت گوشی‌های تاشو خواهند آمد. در همین راستا حسگر اثر انگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده است.

بر اساس شایعات منتشر شده گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ با نمایشگر ۶.۹ اینچی اولد همراه خواهد شد. این نمایشگر می‌تواند رفرش‌ریت متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر قرار دهد. نمایشگر موجود در بدنه پشتی نیز تنها ۲.۱ اینچ خواهد بود و از رفرش‌ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ

همچنین در بدنه پشتی دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری حاضر خواهند بود. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در حفره کوچک نمایشگر دیده می‌شود. ظاهرا هواوی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز نوا فلیپ در نظر گرفته است. پس از تمام شدن باتری نیز یک شارژر ۶۶ وات در اختیار شما خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ

هواوی قصد دارد Nova Flip را با رابط کاربری HarmonyOS 4.2 و قابلیت‌های هوش مصنوعی به بازار عرضه کند. متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی در مورد قیمت این گوشی نداریم: اما قطعا ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ 6 خواهد بود. هرچند که تا سه‌شنبه آینده کلیه مشخصات و قیمت گوشی در مراسم معرفی رسمی مشخص می‌شود. هواوی قصد دارد علاوه بر گوشی جدید خود از یک لپ‌تاپ، دو مدل تبلت و یک پرینتر جدید نیز رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی گوشی تاشو موتو ریزر ۵۰ با قیمت استثنایی و طراحی جذاب رونمایی شد گلکسی زد فلیپ 6 در برابر گلکسی S24؛ آیا 2024 سال فلیپ فون‌هاست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*