زمان تحویل مدل های جدید چانگان وارداتی

سایپا زمان تحویل مدل های جدید چانگان وارداتی را اعلام کرد

سایپا ضمن اعلام دلیل تاخیر در تحویل خودروهای مدل جدید وارداتی چانگان، زمان تحویل این ماشین های وارداتی را بالاخره رسماً مشخص کرد.

خریداران مدل های جدید چانگان وارداتی مدتی با تاخیر در دریافت خودرو خود مواجه بودند، ولی جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که به‌زودی بالاخره این خودروها به خریداران تحویل داده می‌شوند. گروه خودروسازی سایپا اخیراً ضمن اعلام دلیل تاخیر به وجود آمده در تحویل، زمان تحویل خودروها را به‌صورت رسمی مشخص کرد.

زمان تحویل خودروهای وارداتی چانگان

آقاطاهریان، معاون بازاریابی و فروش سایپا اخیراً علت تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی چانگان را تایید استانداردها و فاصله زمانی به وجود آمده در فرایند واردات عنوان کرد. البته به گفته وی، فقط چانگان‌های مدل 2024 با این مشکل مواجه بودند و حالا بالاخره تاییدیه‌های مربوط به سازگاری با استانداردها را از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان کسب کرده‌اند.

زمان تحویل مدل های جدید چانگان وارداتی

معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد که در پی صدور تاییدیه، تحویل خودروها کلید خورده است. او می‌گوید که از کل 6 هزار دستگاهی که باید به خریداران تحویل داده شوند، حدود 600 تا 700 دستگاه پلاک شده‌اند و مرحله تحویل به صاحبان خود را پشت سر می‌گذارند. نزدیک به 120 دستگاه هم به پارکینگ‌های سایپا راه پیدا کرده‌اند.

آقاطاهریان همچنین به این نکته اشاره کرد که قبل از پذیرش مسئولیت توسط مدیرعامل جدید سایپا تحویل حدود 40 هزار دستگاه به تعویق افتاده بود، اما در مقطع کنونی با تحویل بخشی قابل توجه، 12 هزار دستگاه باقی مانده‌اند. او حتی اظهار داشت که سایپا با مشارکت شرکت‌های تامین‌کننده و تیم تولید تمام توان خود را به کار گرفته است تا مدل های جدید چانگان وارداتی را تا شهریور پیش رو به مشتریان تحویل بدهد.

این در حالی است که مدتی قبل حتی تجمعی اعتراضی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 بابت تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی جدید چانگان صورت گرفت. معترضان که از تاخیر ایجاد شده در تحویل این خودروها و همچنین افزایش قیمت آن‌ها در این مدت شاکی بودند، مقابل غرفه سایپا در این نمایشگاه تجمع کردند.

سایپا واردات محصولات متعددی از چانگان را در دستور کار خود قرار داده است. از جمله این محصولات می‌توان به چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس، چانگان CS15 و چانگان ایدو برقی اشاره کرد. به‌تازگی حتی مونتاژ ۲ مدل خودرو چانگان در سایپا رسانه‌ای شد که از قضا پیش‌تر به‌صورت وارداتی به بازار ایران آمده‌ بودند.

در گجت نیوز بخوانید:
کاهش قیمت هونگچی H5 همچنان ادامه دارد؛ سقوط 4 میلیارد تومانی سدان لوکس چینی طوفان پزشکیان در بازار خودرو؛ تمام قیمت های جدید خودروسازان داخلی باطل شد اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو: واردات خودروهای کارکرده متوقف نشده سهند S در برابر ساینا S، مقایسه ارزان‌ترین سدان های ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*