مدل جدید Elephone S3 با صفحه نمایش بدون حاشیه ماه آینده عرضه می‌شود

الفون ( Elephone ) یک کمپانی نوپا و چینی تبار در تلاش برای ارائه‌ی محصولاتی با طراحی بی‌نظیر و مقرون به صرفه به مشتریان است. کمپانی Elephone تاکنون تعدادی محصول قابل قبول عرضه کرده و مشتریان سایر کمپانی های چینی را تا حدودی مجذوب خود ساخته است. بهترین طراحی در بین محصولات این شرکت را تا به امروز الفون پی ۹۰۰۰ اج ( Elephone P9000 Edge ) دارد که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

در عین حال به نظر می رسد که طراحی گوشی الفون اس ۳ ( Elephone S3 ) زیاد مورد استقبال قرار نگرفته و حالا الفون وعده عرضه نسخه ای جدید از این گوشی با نمایشگری بدون حاشیه را داده است. الفون اس ۳ ( Elephone S3 ) در شروع تبلیغات خود با بازخورد هایی منفی از جهت طراحی روبرو شد؛ شرکت چینی الفون مجبور به طراحی و ساخت مدلی دیگر از S3، اما اینبار بدون حاشیه صفحه نمایش ( Bezel-less ) شده است. Elephone S3 جدید در ماه آینده عرضه خواهد شد ولی هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این محصول توسط منابع معتبر اعلام نشده است.

این گوشی هوشمند چینی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی ( Full-HD 1920*1080 )، سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. پردازنده‌ی این گوشی را شرکت مدیاتک ( MediaTek ) طراحی کرده و نام آن MT6753 است و از معماری ۶۴ بیتی و Octa-Core بهره ‌می‌برد. ناگفته نماند که دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسل است و در کنار آن ویژگی های حسگر اثر انگشت و قابلیت شارژ سریع بر روی یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری خودنمایی می‌کنند.

این گوشی هوشمند در چهار رنگ طلایی، مشکی، سفید و نقره‌ای و دو مدل مختلف با طراحی های متفاوت، در ماه آینده عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*