ماوس خاص لاجیتک

لاجیتک به دنبال ساخت خاص ترین ماوس جهان است

لاجیتک – Logitech وعده ساخت خاص ترین ماوس دنیا تحت نام Forever Mouse را داده که شما را تا ابد از خرید ماوس بی‌نیاز خواهد کرد.

کمپانی شناخته‌شده لاجیتک در صدد ساخت و عرضه خاص ترین ماوس جهان به نام Forever Mouse است که ادعا کرده شما را از خرید تمامی موس‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. این موس لاجیتک قادر خواهد بود با دریافت آپدیت‌های عملکردی مختلف همواره پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. اما لاجیتک چگونه دنبال دستیابی به این موس شگفت‌انگیز است؟

خاص ترین ماوس جهان را لاجیتک خواهد ساخت

مدیر عامل کمپانی لاجیتک به‌تازگی در مصاحبه‌ای با TheVerge از در دست ساخت بودن موس جدید Forever Mouse در کمپانی متبوعش خبر داده است. نمونه اولیه این موس اندکی سنگین طراحی شده، اما قابلیت دریافت بروزرسانی‌های نرم افزاری جدید را داشته و از این طریق می‌تواند از قابلیت‌های جدید بهره‌مند شود. به این ترتیب نیازی نیست کاربران برای دستیابی به قابلیت‌های جدید نسل جدید این موس را خریداری کنند.

موس Logitech

مدیر عامل لاجیتک البته هیچ‌گونه اطلاعات تکمیلی در خصوص این ماوس جذاب منتشر نکرد؛ اما می‌توان از سخنان او استنباط کرد که کمپانی تحت مدیریت او قصد دارد به خریداران این ماوس، سرویسی اشتراکی ارائه کند که نیازمند پرداخت هزینه ماهانه خواهد بود؛ هرچند که هنوز مشخص نیست هزینه این سرویس اشتراکی چقدر خواهد بود.

از طرف دیگر می‌توان انتظار داشت قیمت خاص ترین ماوس لاجیتک چیزی حدود 200 دلار باشد.

موس Forever Mouse لاجیتک چه محاسنی خواهد داشت؟

مهم‌ترین قابلیت ماوس جدید لاجیتک که بارها توسط مدیر عامل این کمپانی هم مورد تاکید قرار گرفته تمرکز گسترده آن روی ارائه کاربری‌های متنوع و توانمندی‌های مختلف است. برای مثال، این دستگاه با ارائه میانبرهای مختلف برای مدل‌های مختلف زبانی بزرگ قادر به انجام کاربری‌های گسترده بر اساس هوش مصنوعی خواهد بود. با توجه به فراگیری گسترده زبان‌های هوش مصنوعی می‌توان انتظار داشت که این قابلیت مورد استقبال گسترده کاربران قرار گیرد. البته به هیچ وجه مشخص نیست که کدامیک از مدل‌های زبانی بزرگ مثل ChatGPT یا جمینای گوگل در این دستگاه تعبیه خواهد شد.

ماوس خاص لاجیتک

همچنین دیگر مزیت Forever Mouse نیز دوام و استحکام بالای این ماوس خواهد بود که آن را برای استفاده در شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی مناسب خواهد ساخت. علاوه بر این، ارائه آپدیت‌های نرم افزاری منظم هم باعث خواهد شد که این دستگاه همیشه عملکردی روان، سریع و به‌روز داشته باشد. این ویژگی همچنین باعث افت بسیار کم ارزش خرید آن در بازار دست دوم خواهد شد و این مساله نیز عامل دیگری در ارزش‌گذاری بالا برای این ماوس است.

در کنار این قابلیت‌های منحصربفرد البته می‌توان پیش‌بینی کرد که تمامی ویژگی‌های برترین ماوس‌های کنونی دنیا در Forever Mouse نیز حضور داشته باشد. برای مثال، قابلیت Options Plus از جمله محبوب‌ترین قابلیت‌های ماوس‌های لاجیتک است که امکان اتوماتیک‌سازی فعالیت‌های مختلف از طریق ماکروها را به کاربران داده و می‌تواند در خاص ترین ماوس لاجیتک هم به کار رود. از سوی دیگر، پشتیبانی از بلوتوث 6 پس از انتشار این استاندارد یا قابلیت‌های منحصربفردی مثل «توربو کلیک» که در آن با یک کلیک می‌توان چندین فرآیند را شبیه‌سازی کرد از دیگر ویژگی‌هایی هستند که خاص ترین ماوس لاجیتک می‌تواند از آن‌ها کمک بگیرد.

مدیر عامل لاجیتک همچنین اعلام کرد که این کمپانی به‌زودی قصد خروج از بازار ادوات هوشمند منزل را خواهد داشت. با این وجود پشتیبانی لاجیتک از دستگاه‌هایی مثل زنگ در ویدیویی و دوربین‌های امنیتی همچنان ادامه خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
موس گیمینگ اقتصادی لاجیتک با شارژدهی ۶۰۰ ساعته معرفی شد کنسول بازی قابل حمل لاجیتک G Cloud معرفی شد کیبورد و ماوس جدید لاجیتک برای نسل شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*