آپدیت One UI 7 سامسونگ

آخرین اطلاعات لو رفته از آپدیت One UI 7 سامسونگ حاوی خبرهای جذابی هستند

جزئیات جدید لو رفته از آپدیت One UI 7 سامسونگ از تغییرات ظاهری جذاب آن خبر می‌دهند. کره‌ای‌ها روی نسل جدید رابط کاربری خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

طی هفته‌های گذشته، آپدیت One UI 7 سامسونگ یکی از داغ‌ترین بحث‌ها در محافل تکنولوژیک دنیا بوده و اخبار و اطلاعات متعددی در خصوص آن در منابع مختلف منتشر شده است. اکثر این جزئیات افشا شده به تغییرات ظاهری رابط کاربری سامسونگ و تغییرات آیکون‌ها، پانل اعلانات و دیگر موارد اشاره داشته‌اند. در همین زمینه به‌تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده که از تغییرات قابل توجه در قفسه اپلیکیشن‌ها و رابط کاربری لاک اسکرین در نسل بعدی رابط کاربری وان یو آی سامسونگ اشاره دارد.

آپدیت One UI 7 سامسونگ

در ادامه به بررسی این جزئیات افشا شده خواهیم پرداخت.

آپدیت One UI 7 سامسونگ چه تغییرات ظاهری در گوشی‌های این کمپانی ایجاد می‌کند؟

پیش‌تر در گجت نیوز به بررسی بخش‌هایی از تغییرات ظاهری رابط کاربری وان یو آی 7 پرداختیم. امروز اما به معرفی تغییرات و پیشرفت‌های رابط کاربری وان یو آی 7 در بخش قفسه اپلیکیشن‌ها و لاک اسکرین این گوشی خواهیم پرداخت.

موقعیت نوار جستجو در قفسه اپلیکیشن‌ها

یکی از مهم‌ترین تغییرات نسل بعدی رابط کاربری وان یو آی مربوط به تغییر موقعیت نوار جستجو در قفسه اپلیکیشن‌هاست.

نوار جستجو

بر اساس تصاویر منتشرشده از One UI 7 سامسونگ، نوار جستجو در این رابط کاربری به قسمت پایین صفحه منتقل شده تا کار کردن یک‌دستی با آن برای کاربران گوشی‌های بزرگ‌تر سامسونگ ساده‌تر شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا امکان شخصی‌سازی موقعیت نوار جستجو در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت یا خیر. در عین حال این تغییر تاثیر مثبت بزرگی در ارتقای ارگونومی گوشی‌های سامسونگ خواهد داشت.

تغییر انیمیشن مربوط به شارژ در لاک اسکرین

انیمیشن شارژ گوشی

دیگر تغییر مهم رابط کاربری سامسونگ نیز تغییر در انیمیشن مربوط به شارژ شدن گوشی در لاک اسکرین است که نه تنها جلوه بصری فوق‌العاده‌ای به دستگاه‌های سامسونگ می‌بخشد؛ بلکه با ماهیت داینامیک خود دید کاملی در خصوص وضعیت شارژ دستگاه به کاربر خواهد داد.

امکان مخفی کردن نام آیکون‌ها در هوم اسکرین

آپدیت One UI 7 سامسونگ همچنین امکان حذف کردن نام آیکون‌های هوم اسکرین را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این کار ظاهری مینیمال‌تر به رابط کاربری سامسونگ خواهد بخشید. البته کاربرانی که مایل به انجام این کار نباشند همچنان می‌توانند مثل قبل نام اپلیکیشن‌ها را در زیر آیکون مشاهده کنند.

تغییر آیکون و فونت‌ها مرورگر سامسونگ

سامسونگ همچنین در نسل جدید رابط کاربری‌اش آیکون اپلیکیشن مرورگر اختصاصی اینترنت خود را نیز تغییر داده و فونت و اندازه نوشته‌ها را نیز بهینه‌سازی کرده تا خوانایی این مرورگر بهبود یافته و کاربری آن روان‌تر و باکیفیت‌تر باشد.

نمایی از این تغییر را در تصویر زیر مشاهده خواهید فرمود.

مرورگر Samsung

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در آپدیت One UI 7 تمرکز ویژه‌ای را روی بهبود ویژگی‌های بصری کند؛ زیرا اکثر تغییرات لو رفته از این گوشی روی این ویژگی‌ها متمرکز بوده‌اند. در کنار این بروزرسانی‌های بصری همچنین می‌توان انتظار داشت که وان یو آی 7 سریع‌تر، پرامکانات‌تر و ایمن‌تر از نسل قبلی باشد. علاوه بر این، افزوده شدن قابلیت تماس و ارسال پیام ماهواره‌ای نیز دیگر ویژگی جذابی‌ست که در One UI 7 در انتظار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
آپدیت اندروید 15 و One UI 7 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهند شد بروزرسانی One UI 7، آخرین آپدیتی است که این گوشی های سامسونگ دریافت می‌کنند چرا گوشی سامسونگ من خودبخود خاموش می‌شود + راه حل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*