ریلمی NARZO N61

گوشی ریلمی NARZO N61 با بدنه آلومینیمی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی ریلمی امروز از گوشی اقتصادی ریلمی نارزو ان 61 – Realme Narzo N61 با مقاومت و دوام بالا و قیمت باورنکردنی کمتر از صد دلار رونمایی کرد.

کمپانی Realme ظهر امروز از گوشی اقتصادی جدید خود، ریلمی NARZO N61 رونمایی کرد. این گوشی تمرکز ویژه‌ای روی دوام و مقاومت فیزیکی داشته و ضمن مقاوم‌سازی درگاه USB-C و کارت حافظه در برابر نفوذ رطوبت و گرد و خاک، برای حفاظت از برد اصلی دستگاه در برابر ضربه از ضربه‌گیرهایی مخصوص روی آن‌ها استفاده کرده است. این تدابیر ریلمی باعث کسب استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد غبار و رطوبت در کنار استاندارد TUV Rheinland برای دوام شده است.

مشخصات فنی گوشی اقتصادی ریلمی NARZO N61

ریلمی نارزو ان 61 از نظر مشخصات فنی، شباهت زیادی به مدل نارزو N63 دارد. گوشی اقتصادی جدید Realme از یک صفحه نمایش 6.74 اینچی ال سی دی بهره می‌برد که رزولوشن اچ دی پلاس داشته و نرخ رفرش 90 هرتز و حداکثر روشنایی 560 نیت را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش همچنین با انگشتان خیس هم کار می‌کند و از یک ناحیه کپسولی شکل در بالا بهره می‌برد که بی‌شباهت به داینامیک آیلند در سری گوشی‌های آیفون 15 نبوده و اطلاعات مهم و ضروری را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و درون حفره‌ای قطره‌ای شکل در بالای صفحه نمایش جا گرفته است.

مشخصات گوشی اقتصادی Realme

این گوشی همچنین در قسمت پشت از تنها یک دوربین بهره می‌برد که 32 مگاپیکسلی است و احتمالا نمی‌توان حساب خاصی روی آن کرد. از سوی دیگر، حفره دوربین پشت ریلمی NARZO N61 نیز دوتایی است و مشخص نیست در حفره دوم چه چیزی انتظارمان را می‌کشد.

گوشی اقتصادی جدید Realme همچنین به تراشه اقتصادی Unisoc T612 مجهز است و بسته به نسخه انتخابی 4 یا 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی هم در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. این گوشی همچنین از درگاه کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر حافظه داخلی آن برای‌تان کافی نیست می‌توانید با استفاده از کارت میکرو اس دی حافظه را ارتقا دهید.

ریلمی NARZO N61

ریلمی نارزو ان 61 همچنین به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است و با توان تنها 10 وات شارژ می‌شود. با این وجود ریلمی ادعا کرده که باتری این دستگاه پس از 1000 چرخه شارژ کامل حدود 80 درصد از سلامت اولیه خود را حفظ خواهد کرد. همچنین از دیگر قابلیت‌های این دستگاه نیز می‌توان به پشتیبانی از وای فای 5، بلوتوث 6 و بهره‌مندی از جک هدفون اشاره کرد.

نسخه پایه این گوشی با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی قیمتی تنها 90 دلاری دارد؛ درحالیکه قیمت مدل 6/128 آن نیز تنها 101 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی Narzo N55 با تقلید از جزیره پویا آیفون ۱۴ و قیمت اقتصادی معرفی شد گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و شارژ 67 واتی رونمایی شد ریلمی Narzo 50 5G و Narzo 50 Pro 5G معرفی شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*