مشخصات هواوی نوا فلیپ

این شما و این گوشی تاشو جدید هواوی نوا فلیپ قبل از رونمایی؛ گالری عکس و مشخصات فنی

هواوی قصد دارد چند روز دیگر از گوشی تاشو جدید خود به‌نام Nova Flip رونمایی کند. هرچند نیاز نیست برای آگاهی از مشخصات فنی کامل و مشاهده تصاویر رسمی هواوی نوا فلیپ تا آن زمان صبر کنید.

هنوز گوشی‌ های تاشو نتوانسته‌اند به‌خاطر قیمت بالا سهم زیادی از بازار گوشی های موبایل را به‌خود اختصاص دهند. گرچه هواوی قصد دارد با گوشی جدید خود تغییر مهمی را در این رویه ایجاد کند. نگاهی به مشخصات فنی و تصاویر هواوی نوا فلیپ نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند دل بسیاری از کاربران را به‌دست آورد.

لو رفتن کامل مشخصات هواوی نوا فلیپ پیش از معرفی رسمی

مشخصات هواوی نوا فلیپ

بررسی مشخصات گوشی تاشو جدید هواوی را از صفحه‌نمایش شروع مي‌کنیم. شرکت چینی از یک نمایشگر ۶.۹۴ اینچی تاشو به‌عنوان جاذبه اصلی این گوشی استفاده کرده است. نمایشگری که بیشتر در هواوی پاکت 2 نیز دیده بودیم. این نمایشگر از یک پنل LTPO OLED بهره می‌برد و می‌تواند رفرش‌ریت تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. در بدنه پشتی دستگاه نیز یک نمایشگر کوچک ۲.۱۴ اینچی قرار دارد.

مشخصات هواوی نوا فلیپ

این نمایشگر به یک پنل اولد مجهز شده است و قادر است تصاویر را با رفرش‌ریت ۶۰ هرتز به کاربر نشان دهد. نمایشگر دوم در جزیره دوربین قرار گرفته است و نسبت به آنچه در سایر گوشی‌های تاشو دیده بودیم ابعاد کوچکتری دارد.

همچنین گفته می‌شود که هواوی قصد دارد از یک تراشه خانواده کایرین 9000 در این گوشی استفاده کند. برخی منابع احتمال استفاده از تراشه کایرین 9000S (استفاده شده در نوا 12 اولترا) را مطرح کرده‌اند و برخی دیگر نیز از کایرین 9010 (استفاده شده در سری پیورا 70) نام می‌برند. هرچند این احتمال نیز وجود دارد که هواوی از یک تراشه کاملا جدید استفاده کند.

مشخصات هواوی نوا فلیپ

از دیگر مشخصات هواوی نوا فلیپ می‌توا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۵۶ اینچی RYYB و گشودگی دیافراگم f/1.9 اشاره کرد. در کنار این دوربین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی نیز قرار دارد که می‌تواند در برای ثبت تصاویر فوق‌عریض و یا ماکرو استفاده شود. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

گوشی تاشو چینی

بر اساس مشخصات منتشر شده هواوی نوا فلیپ از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که این گوشی نسبت به Pocket 2 در این زمینه پسرفت داشته است. متاسفانه هنوز در مورد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم یا شارژ معکوس جزئیاتی در دسترس نیست.

گفته می‌شود که هواوی قصد دارد گوشی تاشو Nova Flip را با دو جنس بدنه مختلف عرضه کند. نسخه چرم مصنوعی ۶.۸ میلی‌متر ضخامت (۱۵.۰۸ میلی‌متر در حالت تاشو) و ۱۹۵ گرم وزن خواهد داشت. ضخامت و وزن نسخه ساخته شده از شیشه نیز به‌ترتیب به ۶.۹ میلی‌متر (۱۵.۱۲ در حالت تاشو) و ۱۹۹ گرم می‌رسد.

گوشی تاشو چینی

گوشی تاشو جدید چینی‌ها در چهار رنگ سبز، صورتی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد. نوا فلیپ به ۱۲ گیگ رم مجهز شده است و کاربران می‌توانند از بین مدل‌های با حافظه ۲۵۶ گیگ، ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت یکی را انتخاب کنند. متاسفانه در لیست مشخصات منتشر شده از هواوی نوا فلیپ قیمت دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ معرفی شد؛ جذاب و دوست داشتنی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم باریک ترین و بزرگترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود گوشی تاشو آنر Magic V Flip با یک نمایشگر پشتی 4 اینچی جذاب رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*