هوندا سیویک Si مدل 2025

هوندا سیویک Si مدل 2025 با پیشرانه قوی تر و قیمت بیشتر از قبل رونمایی شد + عکس و مشخصات

هوندا سیویک Si مدل 2025 نسخه اسپرت این سدان جذاب محسوب می‌شود که پیشرانه قدرتمند و امکانات جذاب به‌زودی عرضه خواهد شد.

پس از معرفی نسخه فیس لیفت از نسل جدید Honda Civic، که در واقع همان هوندا سیویک وارداتی آذریوردسال به کشورمان محسوب می‌شود، حال طبق آخرین اخبار خودرو این شرکت مطرح ژاپنی برای علاقه مندان خودروهای اسپرت و خوش قیمت از تیپ اسپرت و جذاب Si رونمایی کرده است. این خودرو با پیشرانه قدرتمند، امکانات بالا و قیمتی رقابتی حرف‌های زیادی در بازار رقابتی خودروها غیر چینی دارد.

معرفی هوندا سیویک Si مدل 2025

هوندا سیویک Si مدل 2025

هوندا سیویک یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت ژاپنی در بازار جهانی است. در واقع شرکت هوندا این خودرو را در دو نسخه هاچبک و سدان تولید و عرضه کرده است. اما نسخه Si که به عنوان سری اسپرت هوندا سیویک شناخته میشود، فعلا در نسخه سدان تولید و به‌زودی عرضه خواهد شد. نسخه Si مشابه سایر اعضای خانواده سیویک برای سال 2025 ارتقا یافته است، از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به به‌روزرسانی‌های ظاهری، چراغ‌های عقب جدید و رنگ جدیدی به نام Urban Grey Pearl اشاره کرد.

قیمت پایه هوندا سیویک Si مدل 2025 اکنون به 31 هزار دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته، افزایش 850 دلاری را تجربه کرده است. همچنین مشتریان می‌توانند با پرداخت 300 دلار بیشتر، لاستیک‌های تابستانی مخصوص را برای نیمه اول 2025 روی هوندا سیویک Si خود سوار کنند. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۷۷، ۱۸۰۲ و ۱۴۰۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۳۳ میلی‌متر است.

مشخصات فنی Honda Civic Si 2025

نمای جانبی هوندا سیویک Si مدل 2025

در زیر کاپوت سیویک Si یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ قرار دارد که 200 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت گشتاور (260 نیوتن‌متر گشتاور) تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی و یک دیفرانسیل لغزش محدود استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در مقایسه با نسخه معمولی، سیویک Si روتور ترمز بزرگتری دارد. به علاوه، سیستم تعلیق محکم‌تر Si به آن برتری در بخش هندلینگ می‌دهد.

شتاب صفرتاصد هوندا سیویک اسپرت 6.6 ثانیه است که این عدد 0.7 ثانیه سریعتر از سیویک هاچ بک استاندارد اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق هوندا سیویک در بخش جلو مک‌فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله تقویت شده است

امکانات رفاهی و ایمنی سدان هوندا سیویک سی 2025

نمای داشبورد هوندا سیویک Si مدل 2025

مجموعه انحصاری از صندلی‌های اسپرت با تقویت‌کننده و نشان‌های متمایز Si در پشت سری‌ها و دوخت‌های قرمز رنگ، برخی از ویژگی‌هایی هستند که فضای داخلی Si را از نسخه استاندارد متمایز می‌کنند. دوخت قرمز به درب‌ها، فرمان و سایر قسمت‌های داخلی گسترش یافته تا اسپرت بودن خودرو را نشان دهد.

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به نمایشگر مرکزی 9 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، مود تنظیم حالت رانندگی مختلف، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم صوتی پیشرفته BOSE با 12 بلندگو، سیستم تهویه اتوماتیک با فیلتراسیون پیشرفته کابین، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سنسور نور و باران، چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، مه‌شکن‌ های LED، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل خودرو در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، هشدار برخورد از جلو، رادار نگهدارنده بین خطوط و دستیار تعویض خط، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلو هوشمند، سیستم هشدار ایمنی و سیستم تشخیص خستگی راننده نام برد.

سفارش هوندا سیویک Si مدل 2025 از ماه آگوست در نمایندگی‌های هوندا آغاز خواهد شد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
هوندا E-NS1 2024 به‌زودی در ایران؛ مشخصات فنی شاسی بلند تمام برقی ژاپنی کیا سراتو جی تی لاین یا مزدا ۳ پریمیوم؛ مقایسه سدان های وارداتی جدید بازار ایران چانگان دیپال S07 با سیستم رانندگی هوشمند هوآوی ADS 3 معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*