شارژدهی لپ تاپ جدید لنوو

لپ تاپ جدید لنوو شارژدهی 29 ساعته دارد

لنوو ادعا کرده که لپ تاپ جدید ThinkPad T14s Gen 6 قادر به ارائه شارژدهی شگفت‌انگیز 29 ساعته است.‌ این ادعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

بر اساس اخباری که در صفحه وایبو ThinkPad درج شده، لنوو ادعا می‌کند لپ تاپ جدید ThinkPad T14s Gen 6 این کمپانی قادر به ارائه شارژدهی 29 ساعته است. این لپ تاپ جذاب از تراشه اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام استفاده می‌کند که تا کنون موفق به ارائه عمر باتری فوق‌العاده در دستگاه‌های مختلف بوده است. با این حال چنین میزان شارژدهی حتی در میان لپ تاپ‌هایی که از این تراشه استفاده می‌کنند نیز دست‌نیافتنی است.

ادعای شارژدهی 29 ساعته لپ تاپ جدید لنوو ThinkPad T14s Gen 6 تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟

طبق بررسی‌های وبسایت معتبر Tom’s Hardware روی لپ تاپ جدید لنوو شارژدهی واقعی آن اندکی با مقدار اعلام شده تفاوت دارد. بر اساس این بررسی‌ها شارژدهی لپ تاپ فوق برابر با 24 ساعت است که هرچند همچنان عالی ارزیابی می‌شود؛ اما با مقادیر اعلام شده توسط سازنده اندکی تفاوت دارد.

لپتاپ Lenovo

البته رقم اعلام شده توسط لنوو، 29 ساعت تماشای مدوام ویدیو است. بنابراین نباید انتظار داشته باشید در کاربری روزانه مثل گشت و گذار در اینترنت همین میزان شارژدهی در اختیارتان قرار گیرد. برای درک بهتر تفاوت مصرف شارژ باتری در تماشای ویدیو و مصرف شارژ آن در واقعیت باید به لپ تاپ HP OmniBook X اشاره کنیم که با ادعای شارژدهی 26 ساعته حین تماشای ویدیو روانه بازار شده؛ اما در عمل تنها قادر به ارائه عمر 13 ساعت و 37 دقیقه شارژدهی در استفاده روزمره است.

از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ جدید لنوو نیز می‌توان به واحد پردازش گرافیکی یکپارچه آدرنو، 32 گیگ رم، یک ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 14 اینچی IPS اشاره کرد. لنوو همچنین مدعی شده که لپ تاپ هوش مصنوعی جدیدش را برای استفاده‌های حرفه‌ای طراحی کرده؛ به‌طوری که کاربری‌های سنگینی مثل تحلیل داده‌های سنگین، ویرایش‌های ویدیو یا کدنویسی با این دستگاه به‌سادگی امکان‌پذیر است.

شارژدهی لپ تاپ جدید لنوو

این دستگاه همچنین از نظر ارتباطی نیز فوق‌العاده بوده و با ارائه دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، یک پورت HDMI 2.1 و یک درگاه نانوسیم یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت و دوربین مادون قرمز در این دستگاه نیز در این دستگاه حضور داشته و وظیفه احراز هویت کاربران را بر عهده دارند. قیمت لپتاپ ThinkPad T14s Gen 6 حدود 1745 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ لنوو تینک پد X1 کربن ۲۰۲۴ با پردازنده‌های جدید اینتل رونمایی شد لپ تاپ لنوو تینک پد اس ۲ یوگا ۲۰۲۳ با نمایشگر لمسی ۳۶۰ درجه‌ای و قیمت ۸۰۰ دلار معرفی شد چرا گلکسی بوک ۴ اج سامسونگ جذاب ترین لپ تاپ هوش مصنوعی حال حاضر دنیاست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*