گجت جدید شیائومی حمام

گجت جدید شیائومی در حمام به داد شما می‌رسد

گجت جدید مخصوص حمام شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته، عملکرد عالی و قیمتی ایده‌آل حمامی تمیز و لذت‌بخش را برای‌تان فراهم خواهد کرد.

زیربرند MIJIA شیائومی به‌تازگی از یک گجت جدید مخصوص حمام رونمایی کرده که تجربه دوش گرفتن کاربران را وارد سطح جدیدی خواهد کرد. این پکیج جذاب حمام شیائومی از قابلیت‌هایی مثل گرمایش سریع، کنترل مستقل دما و ویژگی‌های آنتی باکتریال برخوردار است.

دستگاه جدید Xiaomi

با گجت جدید مخصوص حمام شیائومی دوش گرفتن لذت‌بخش را تجربه کنید

بخش گرم‌کن گجت شیائومی با استفاده از ماژول گرمایشی سرامیکی و 2800 واتی PTC قادر به ارائه گرمایش بسیار سریع خواهد بود. به‌ادعای MIJIA سیستم به کار رفته در این گجت قادر است دمای حمام را ظرف تنها یک دقیقه حدود 10 درجه افزایش دهد. این سیستم همچنین به یک سامانه تنظیم دمای ثابت هوشمند نیز مجهز است که به کاربر اجازه می‌دهد دمایی مشخص را برای دستگاه تنظیم کرده و آن را ثابت نگه دارد.

گجت جدید حمام شیائومی همچنین از یک نمایشگر ال سی دی سه اینچی نیز بهره‌مند است که قابلیت کنترل و مدیریت بهتر عملکرد را فراهم کرده و با بهره‌گیری استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، بدون هیچ مشکلی در محیط مرطوب حمام قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه همچنین از یک سیستم تنظیم دمای مستقل آب نیز مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به تغییر جریان آب، دمای آن را تنظیم کرده و نیاز به ترکیب آب سرد و گرم را از بین ببرند.

قابلیت‌های این سیستم جذاب شیائومی به همینجا خاتمه نمی‌یابد. گجت مخصوص حمام Mijia همچنین از یک بدنه و قاب ضد باکتری بهره‌مند است که 99.9 درصد باکتری‌های آب و محیط را از بین برده و تجربه تمیزتری از دوش گرفتن ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، دوش به کار رفته در گجت شیائومی نیز از سه مد مختلف «باران»، «مد تمیزکننده» و «باران پرفشار» بهره برده و از بیش از 162 حفره مختلف برای جاری شدن آب بهره می‌برد. این حفره‌ها به‌راحتی قابل پر شدن هستند و امکان انحراف جریان در آن‌ها وجود نخواهد داشت.

شیائومی همچنین به‌منظور ارتقای کارآیی محصول جدیدش کلیدهای پیانویی جذابی برای کنترل و تنظیم مد آب در نظر گرفته تا به‌راحتی بتوان تنظیمات مختلف را در آن اعمال کرد. از سوی دیگر، این دستگاه همچنین با انواع مختلف آب‌گرم‌کن اعم از آب گرم‌کن‌های مخزنی، آب گرم‌کن‌های گازی و آب گرم‌کن‌های خورشیدی سازگار است.

قیمت این گجت حمام شیائومی Mijia حدود 152 دلار اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
گجت جدید شیائومی برای شما شیر سویا درست می‌کند گجت جدید شیائومی، دهان شما را حسابی سرویس می‌کند شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵ معرفی شدند؛ گجت های پوشیدنی جدید شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*