هواوی میت بوک جی تی 14

هواوی میت بوک جی تی 14 با کانفیگ ترسناک معرفی شد

لپ تاپ جدید هواوی میت بوک جی تی 14 – Huawei MateBook GT 14 با مشخصات فنی فوق‌العاده و کارت گرافیک اکسترنال اختصاصی همراهی قدرتمند برای شما خواهد بود.

فاصله بین لپ تاپ های گیمینگ و دستگاه‌های مخصوص کاربری‌های حرفه‌ای هر روز در حال کاهش است؛ به‌طوری که در سال‌های اخیر شاهد معرفی دستگاه‌هایی مثل ROG Zephyrus G14 بوده‌ایم که علاوه بر ارائه عملکرد گیمینگ فوق‌العاده، در ارائه استفاده‌های خاص برای کاربران حرفه‌ای نیز موفق ظاهر شده‌اند. هواوی میت بوک جی تی 14 نیز یکی دیگر از این دستگاه‌هاست که با مشخصات سخت افزاری و عناصر طراحی خود دستگاهی عجیب و کاربردی به شمار می‌رود.

میت بوک جی تی Huawei

مشخصات فنی لپتاپ هواوی میت بوک جی تی 14

لپ تاپ جدید هواوی تنها 1.49 کیلوگرم وزن داشته و به‌لطف طراحی گوه‌مانندش ضخامتی بین 15.3 تا 18.4 میلیمتر دارد. چینی‌ها این دستگاه را در کانفیگ‌های مختلفی متشکل از سه پردازنده Meteor Lake-H اینتل در کنار یک یا دو ترابایت حافظه داخلی و 16 یا 32 گیگ حافظه داخلی رونمایی خواهند کرد. به‌طور خاص، پردازنده‌های Core Ultra 5 125H و Core Ultra 7 155H و Core Ultra 9 185H پردازنده‌هایی‌ست که علاقمندان به هواوی میت بوک جی تی 14 می‌توانند انتخاب کنند.

هواوی میت بوک جی تی 14

لپ تاپ جدید هواوی همچنین یک باتری 70 وات ساعتی داشته و از یک صفحه نمایش 14.2 اینچی اولد با رزولوشن 2880 در 1920 پیکسل با نسبت عجیب 3:2 بهره می‌برد. این صفحه نمایش ضمن این که قادر به پشتیبانی از مالتی تاچ چند نقطه‌ای‌ست، حداکثر روشنایی 1000 نیتی داشته و نرخ رفرش 144 هرتز را ارائه می‌دهد. هواوی همچنین یک کارت گرافیک اکسترنال (eGPU) اختصاصی نیز برای این لپ تاپش در نظر گرفته که می‌توان با اتصال آن از به لپتاپ از طریق درگاه تاندربولت 4 عملکرد گرافیکی دستگاه را به‌طور قابل توجهی افزایش داد.

چینی‌ها همچنین دو درگاه USB-A، یک درگاه کارت حافظه و یک پورت فول‌ساز HDMI 2.1 را نیز در این دستگاه تعبیه کرده‌اند. با این وجود خبری از درگاه USB-C در این لپ تاپ جدید نیست.

دستگاه جدید Huawei

در حال حاضر قیمت مدل پایه این لپ تاپ با تراشه Core Ultra 5 125H در کنار 16 گیگ رم و یک ترابایت SSD برابر با 1040 دلار است؛ درحالیکه قدرتمندترین مدل آن با تراشه Core Ultra 9 185H و 32 گیگ رم و 2 ترابایت حافظه اس اس دی هم قیمتی 1526 دلاری دارد. این دستگاه البته در حال حاضر تنها برای بازار چین رونمایی و معرفی شده؛ اما قطعا در آینده در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED به بازار آمد لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ با پردازنده نسل جدید اینتل از راه رسید این شما و این اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی + عکس لپ تاپ جدید لنوو شارژدهی ۲۹ ساعته دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*