لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024

لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED به بازار آمد

لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024 با یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED، طراحی سبک و باریک و جدیدترین پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل از راه رسید.

هواوی لپ تاپ جدید MateBook 14 2024 را به بازارهای جهانی خارج از چین عرضه کرد. این درحالیست که به‌همراه آن غول چینی از رقیب مک بوک ایر اپل، لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ نیز پرده برداشت.

این لپ‌تاپ باریک و سبک با نمایشگر لمسی خیره‌کننده OLED به قطر ۱۴.۲ اینچ و رزولوشن ۲.۸K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، همراه با نسل سوم قلم هوشمند M-Pencil که برای طراحی دیجیتال ایده‌آل است، توجهات را به خود جلب کرده است. بی‌شک این محصول می‌تواند رقیب سرسختی برای مک بوک ایر اپل باشد و حتی از بسیاری جهان، آن را هم مغلوب خودش کند. یکی از نقاط قوت این محصول، صفحه‌نمایش آن است. نمایشگر میت بوک ۱۴ با عمق رنگ ۱۰ بیتی و دقت رنگ استثنایی، تصاویری زنده و خیره‌کننده را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی هواوی MateBook 14 2024

لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024

در بخش سخت‌افزاری، میت بوک ۱۴ از جدیدترین پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل (مدل‌های Ultra 5 125H و Ultra 7 155H) بهره می‌برد که عملکردی روان را برای انجام کارهای سنگین تضمین می‌کند. هواوی از حالت SuperTurbo سخن به میان آورده که سرعت باز کردن فایل‌ها را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. همچنین سیستم خنک‌کننده کارآمد با فن‌های دوگانه «باله کوسه» دمای دستگاه را در حد مطلوب نگه می‌دارد.

علاوه بر سریع و روان بودن نمایشگر، تماشای محتوا در آن هم فوق‌العاده لذت‌بخش است. این نمایشگر از فضای رنگی sRGB، P3 و Adobe RGB پشتیبانی می‌کند و از فناوری کم‌نور PWM با فرکانس بالا (۱۹۲۰ هرتز) برای تجربه‌ای راحت در هنگام کار با آن بهره می‌برد. درخشندگی این نمایشگر به ۴۵۰ نیت می‌رسد و از دقت رنگ استثنایی (میانگین ΔE < ۱) برخوردار است.

لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024

این لپ‌تاپ سبک تنها ۱.۳۱ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۱۴.۵ میلی‌متر است. هواوی MateBook 14 2024 در رنگ‌های سبز و خاکستری عرضه می‌شود. باتری بادوام ۷۰ وات‌ساعتی آن تا ۱۹ ساعت پخش ویدیوی آفلاین با وضوح ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد که برای یک روز کاری طولانی هم کافی خواهد بود برای اتصال آسان، MateBook 14 به دوربین ۱۰۸۰p، فناوری آنتن متامواد هواوی و قابلیت‌های نوآورانه‌ای مانند Hyper Terminal مجهز شده است.

هواوی MateBook 14 مدل ۲۰۲۴ در سه پیکربندی مختلف در بازارهای خارج از چین در دسترس قرار گرفته است که قیمت پایه آن از ۱۰۹۹ یورو (حدود ۸۵۳۹ یوان چین) شروع می‌شود:

  • Core Ultra 5 125H / رم ۱۶ گیگابایت / حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت
  • Core Ultra 5 125H / رم ۱۶ گیگابایت / حافظه داخلی ۱ ترابایت
  • Core Ultra 7 155H / رم ۱۶ گیگابایت / حافظه داخلی ۱ ترابایت
در گجت نیوز بخوانید:
این لپ تاپ چینی، رقیب سرسخت مک بوک پرو اپل است! لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۱۶ با مشخصات قدرتمند رونمایی شد لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن؛ رقیب مک بوک ایر اپل با شارژدهی ۱۷ ساعته

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*