مک بوک ایر M3

مک بوک ایر M3 اپل در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی رونمایی شد

مک بوک ایر M3 اپل در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی و مجهز به پردازنده گرافیکی توانمند، تاچ آیدی، اسپیکرهای دالبی و سخت‌افزار روز معرفی شد.

اپل از دو مدل جدید مک بوک ایر مجهز به تراشه M3 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی طبق ادعای اپل، «تا ۶۰ درصد سریع‌تر» از MacBook Air با تراشه M1 هستند و تا ۱۸ ساعت عمر باتری دارند. همچنین پیش‌خرید این دو دستگاه از امروز در اپل استورهای سراسر جهان آغاز شده و از جمعه آتی به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد.

مک بوک ایر M3 با یک GPU توانمند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

مک بوک ایر M3

قیمت مدل ۱۳ اینچی مک بوک ایر M3 اپل ۱۰۹۹ دلار و مدل ۱۵ اینچی آن ۱۲۹۹ دلار خواهد بود. هر دو دستگاه مجهز به نمایشگر Liquid Retina با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و قابلیت پشتیبانی از اتصال دو نمایشگر خارجی در حالت بسته بودن لپ‌تاپ هستند. آن‌ها همچنین از WiFi 6E، شارژ MagSafe و دو پورت Thunderbolt پشتیبانی می‌کنند. البته همچنان نسخه ۱۳ اینچی این لپ‌تاپ با تراشه M2 نیز با قیمت پایین‌تر ۹۹۹ دلار در دسترس خواهد بود که آن هم گزینه خوبی برای خرید است.

این لپ تاپ‌ها با تراشه M3 از یک موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای ارتقا یافته بهره می‌برند که به گفته اپل می‌تواند «مدل‌های هوش مصنوعی بهینه‌شده» را اجرا کند. همچنین از یک پردازنده گرافیکی داخلی بهره می‌برد که استفاده از فناوری‌های گرافیکی Mesh Shading و Ray-Tracing را هم امکان‌پذیر می‌کند. مک بوک‌های جدید اپل از دوربین فیس‌تایم 1080p و سه میکروفون استفاده می‌کنند و به فناوری‌های صوتی Spatial Audio و Dolby Atmos مجهز هستند. ضخامت این دو نیز کمتر از نیم اینچ خواهد بود که فوق‌العاده باریک است.

مک بوک ایر M3

مدل‌های جدید مک بوک درست مثل مک بوک ایر M2 که سال ۲۰۲۲ عرضه شد، از صفحه کلید Magic Keyboard با کلیدهای کاملی شامل ردیف F و یک حسگر اثر انگشت تاچ آیدی برخوردارند. مک بوک ایر M3 اپل همچنین در رنگ‌های Starlight ،Space Gray و Silverراهی بازار خواهند شد. یک مدل دیگر به‌نام Midnight نیز وجود دارد که به بدنه آنودیزاسیون شده برای کاهش حداکثر باقی‌ماندن اثر انگشت مجهز است.

پیشینه خبر:
اپل از دو مک بوک پرو جدید با پردازنده های M3 پرو و مکس رونمایی کرد مقایسه مک بوک پرو M2 Pro و M2 Max اپل با نسخه‌های M1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*